۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۹۳۴۰۹
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی:

مردم در سالگرد حماسه 9دی پاسخی دوباره به فتنه گران می‌دهند

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با انتقاد از کسانی که اتفاقات سال 88 را سوء تفاهم می‌دانند، گفت: مردم با بصیرت و هوشیاری خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و یک بار دیگر در 9 دی از فتنه گران اعلام برائت می‌کنند.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي، امام جمعه قم و توليت آستانه کريمه اهل بيت(ع)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) پیش از ظهر امروز در دیدار فرماندهان و مسؤولان نیروهای مسلح استان قم، با تقدیر از برگزار کنندگان مراسم دسته عزاداری نیروهای مسلح در سالروز ارتحال پیامبر اکرم(ص)، بر ضرورت سنتی بودن عزاداری‌ها تأکید کرد.
وی ادامه داد: مراسم عزاداری نیروهای مسلح در سالروز ارتحال پیامبر اکرم باید متناسب با شأن ایشان برگزار شود.
تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در ادامه بر ضرورت پاسداشت حادثه 9 دی تأکید کرد: خوشبختانه مردم همه ساله 9 دی را بزرگ می‌شمارند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی ادامه داد: حرکت دسته عزاداری نیروهای مسلح چون مصادف با دهه بصیرت است باید جلوه‌ای از جلوه‌های 9 دی در آن مشاهده شود.
امام جمعه قم با اشاره به برخی از حرکت‌ها در جهت عادی سازی فتنه 88، اظهار کرد: متأسفانه برخی از فتنه 88 با عنوان سوء تفاهم یاد می‌کنند، از این رو باید با بصیرت خود این توطئه‌ها را خنثی کرده و براعت خود را از فتنه گران نشان دهیم.
وی با بیان این‌که دشمن دست از توطئه‌های خود بر نمی‌دارد، گفت: دشمنان همیشه به دنبال دسیسه علیه نظام اسلامی هستند و ما باید با بصیرت و هوشیاری در مقابل آنها بایستیم.
تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) تأکید کرد: پیروی و اطاعت از رهبری یکی از راه‌های مهم در راه خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اسلام است./927/پ202/ج
ارسال نظرات