۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۹۳۴۲۹
با سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی؛

همایش پیشگامان بصیرت مدافعان ولایت برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ‌ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: همایش پیشگامان بصیرت مدافعان ولایت با سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی برگزار می‌شود.
آيت الله مصباح يزدي

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد کاظم پور امینی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، گفت:  همایش پیشگامان بصیرت مدافعان ولایت با حضور گسترده خانواده‌های شهدا و ایثارگران با سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی در مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: تا زمانی که ادامه دهنده راه شهدا و امام شهیدان و گوش به فرمان ولایت فقیه هستیم، انحرافی در مسیر انقلاب رخ نخواهد داد.

پورامینی با بیان این‌که بصیرت مردم ایران سدی محکم در برابر فتنه ها و زیاده خواهی های دشمنان است، گفت: ملت ایران با ایثار جان و مال خویش در دوران هشت سال دفاع مقدس گوش به فرمان ولایت این را ثابت کرده اند.

وی تاکید کرد: 9 دی پاسخ محکم ملتی بود که بیش از 30 سال است در برابر تمامی ترفندها و حیله های دشمنان و تهدید ها و تحریم های آنان قدم علم کرده و هیچگاه حاضر نشدند از ارزش ها و آرمانهایش کوتاه بیاید.

گفتنی است، همایش پیشگامان بصیرت مدافعان ولایت روز جمعه 13 دی ماه از ساعت 15 در مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) و با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان قم برگزار می شود./927/د102/ج

ارسال نظرات