۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۱۹۳۴۷۸
معاون حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری:

نقش عاشورا در خلق حماسه 9دی بی بدیل است

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان این که نقش عاشورا در خلق حماسه 9دی بی بدیل است، گفت: حضور مردم با بصیرت و عاشورایی ایران در نهم دی ماه 88 نقشه دشمنان را بار دیگر خنثی کرد.
حجت الاسلام جمشيد باهور

حجت الاسلام جمشید باهور، معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، ضمن اشاره به سالروز حماسه نهم دی و با گرامیداشت این روز، اظهار داشت: 9 دی روزی است که به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در دل و ذهن مردم نقش بسته است.

 

وی با اشاره به این که حضور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب سبب امیدواری دوستان و وحشت دشمنان است، افزود: اعتماد ملی، آگاهی مردم، مدیریت آگاهانه مقام معظم رهبری، انسجام ملی و بصیرت مردم در 9 دی ماه به تصویر کشیده شد.

 

مدرس حوزه علمیه شهرکرد خاطرنشان کرد: اگر فرموده‌های حکیمانه و بصیرت‌افزای رهبری نبود و مردم با ولایت همراه نمی‌شدند، فتنه فتنه‌گران به این زودی خاموش نمی‌شد و مردم با آتش آن ها می‌سوختند و عده‌ای نیز از روی عدم آگاهی و بصیرت، قربانی اهداف شوم آن ها می‌شدند.

 

حجت الاسلام باهور با بیان این که نقش عاشورا در خلق حماسه 9دی بی بدیل است، تصریح کرد: حضور مردم با بصیرت و عاشورایی ایران در نهم دی ماه 88 نقشه دشمنان را بار دیگر خنثی کرد و خدا را شاکریم که شعله‌های آتش فتنه نتوانست همه جا را فرا گیرد و در مدت زمان کوتاهی خاموش شد.

 

معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که دفاع از امامت یکی از ادله‌های شهادت امام حسین(ع) در کربلا بود، خاطرنشان کرد: بعضی ها بعد از انقلاب با تحریف واقیعت های قیام امام حسین(ع) از طریق قلم در روزنامه ها به آموزه های دینی ما حمله کردند./9457/ت303/ب

ارسال نظرات