۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۹۳۴۹۶
مدیر استانی حوزه علمیه گلستان:

ریشه فتنه 88 تقابل با انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه گلستان با اشاره به فرارسیدن نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: تدین مردم و هدایت‎های پیامبرگونه رهبر انقلاب اسلامی عوامل مهم خلق حماسه در این روز بودند.
حجت الاسلام ملکي، مدير حوزه علميه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت‎الاسلام مصطفی ملکی، مدیر استانی حوزه علمیه گلستان، پیش از ظهر امروز به مناسبت نهم دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وقتی مردم حرکت های توهین‎آمیز فتنه‎گران در روز عاشورا را مشاهده کردند به اهداف شوم آنها پی‎برده و تکلیف آنها را یکسره کردند.

 

وی با بیان این که به طور معمول انقلاب‎ها در طول زمان با آفت‎ها و مشکلاتی برای بقای خود رو به رو می‎شوند، افزود: حضور پرشور ملت ایران در روز نهم دی ماه، انقلاب اسلامی ایران را بیمه و تداوم آن را تضمین کرد.

 

مدیر حوزه علمیه گلستان، شاخصه اصلی انقلاب اسلامی ایران را استکبارستیزی عنوان و خاطرنشان کرد: بر همین اساس این انقلاب در داخل و خارج از کشور دشمنان زیادی داشته که هدف آنها برنامه‎ریزی برای جلوگیری از تداوم انقلاب است.

 

حجت‎الاسلام ملکی با اشاره به این که یکی از اهداف مهم دشمنان نظام در جریان اتفاق های قبل از نهم دی ماه جلوگیری از تداوم انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: خوشبختانه مردم به دلیل ارتباط عمیق با معنویت، روحانیت و ارزش‎های انقلاب اسلامی، روز نهم دی ماه با حضور به موقع در صحنه، همه توطئه‎های دشمنان را خنثی کردند.

 

مدیر استانی حوزه علمیه گلستان، ریشه عمده فتنه 88 را تقابل انقلاب اسلامی ایران با استکبارجهانی و توطئه مستکبران دانست و گفت: به طور قطع انقلاب اسلامی ایران با تحقق و تداومش موجب به خطر افتادن منافع بسیاری از دشمنان و مستکبران شد.

 

حجت‎الاسلام ملکی در ادامه با بیان این که فتنه 88 خاموش شده و اثری از آن نیست، افزود: از آنجایی که این انقلاب و نظام از اهداف خود کوتاه نیامده و نخواهد آمد، دشمنان و مستکبران لحظه‎ای از ایجاد ضربه غفلت نخواهند کرد.

 

وی با تصریح این که دشمنان و مستکبران هر وقت زمینه را مساعد ببینند دست‎شومشان را برای فتنه‎انگیزی جدید دراز می‎کنند، تاکید کرد: حضور پرشور مردم جنبه پیشگیری از فتنه‎های جدید را دارد.

 

مدیر استانی حوزه علمیه گلستان با اشاره به نقش حوزه‎های علمیه در ایجاد شور و نشاط در روز نهم دی ماه اظهار داشت: حوزه‎های علمیه مانند سایر اقشار مردم با قدرت در مراسم این روز شرکت می‎کنند.

 

حجت‎الاسلام ملکی، وحدت جامعه حول محور ولایت فقیه را مهم ترین سلاح برای مقابله با همه توطئه‎های دشمنان برشمرد و افزود: حمایت قوی مردم و مسؤولان از ولایت ‎فقیه آفت‎ها، توطئه‎ها و فتنه‎های دشمنان را کمتر می‎کند./.950/پ202/س

ارسال نظرات