۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۱۹۳۶۷۷
وزیر نیروی دولت احمدی نژاد:

نظام اسلامی اهل تقلب نیست/ فتنه گران فراموش نمی‌شوند

خبرگزاری رسا ـ پرویز فتاح در مراسم گرامیداشت 9 دی استان آذربایجان غربی گفت: پیام 24 خرداد امانت‌داری نظام بود، نظام تقلب نمی‌کند، ما باید دموکراسی را قبول کرده و اخلاق انتخاباتی داشته باشیم.
پرويز فتاح، وزير نيرو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، پرویز فتاح، مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه پاسداران و وزیر اسبق نیرو ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی با اشاره به ضرورت عبرت آمیزی از حماسه 9 دی اظهار کرد: موشکافی، تبیین و توجه به پیام های این روز تاریخی که با بصیرت ملت ایران خلق شد، از تکرار این گونه حوادث جلوگیری می شود.

 

 فتاح حماسه مردمی 9 دی را مصداق قیام امام حسین(ع) و دعوت به امر به معروف و نهی از منکر خواند و افزود: گره خوردن فتنه 88 به عاشورای حسینی تحمل اتفاقات برای مردم را سخت کرد و به طوری که مردم توهین به امام راحل و بی حرمتی به عزاداری سید الشهدا را تحمل نکرده و برای اثبات دینداری خود به خیابان‌ها آمدند.

 

فتاح تصریح کرد: حماسه مردم در روز 9 دی توطئه های دشمنان در فتنه 88  را تغییر داد و موجب یاس و ناامیدی دشمنان شد.

 

ویزر سابق نیرو گفت: مردم همانند عصای حضرت موسی عمل می کنند به طوری که امام راحل نیت مردم را دانسته و اراده آنها را شناخته بودند و در این راستا از مردم برای رفع مشکلات نظام استفاده می کردند، مقام معظم رهبری نیز به عنوان جانشین ایشان نیز برای دفع توطئه های دشمن از حضور مردم در صحنه بهره جستند.

 

فتاح هشدار داد: دشمن همواره بیدار و فعال است و در فکر نقشه‌ جدید برای ضربه زدن به اسلام و ارکان نظام اسلامی است بنابراین ملت باید همواره با بصیرت عمل کرده و در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

 

وی با اشاره به انتخابات 24 خرداد سال جاری تاکید کرد: پیام 24 خرداد امانت‌داری نظام بود، نظام تقلب نمی‌کند، ما باید دموکراسی را قبول کرده و اخلاق انتخاباتی داشته باشیم.

 

 فتاح با اشاره به مذاکرات اخیر در ژنو گفت: ایران باید دشمن‌شناس باشد و به 1+5 اعتماد نکرده و مواظب خنجر پنهان در دست دوستی که به سوی او دراز شده، توجه کند.

 

مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه پاسداران بر لزوم توجه به شأن اسلام و نظام در مذاکرات تاکید کرد.

 

گفتنی است، مراسم گرامیداشت 9 دی با حضور هزاران نفر از مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد.

 

در این مراسم حاضرین با سردادن شعار های "ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند"، " آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی"، " آذربایجان جانباز خامنه ای دن آیریلماز " بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی و شهداء تجدید بیعت کردند.

 

"مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر فتنه گر" ، "خامنه ای کوثر است، دشمن او ابتر است"، هیهات منه الذله" از دیگر شعارهای تجمع کنندگان در مراسم بزرگداشت 9 دی ماه بود./936/پ203/س

 

ارسال نظرات