۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۱۹۳۶۹۰
نماینده خبرگان رهبری:

هدف استکبار از میان برداشتن انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله قریشی هدف آمریکا و اسرائیل را از میان برداشتن اسلام و انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: ملت ایران با اتکا به قدرت الهلی و با صبر و تبعیت از رهبر معظم انقلاب تا پای جان از نظام جمهوری اسلامی خود دفاع خواهند کرد.
آيت الله قريشي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، آیت الله سید علی اکبر قریشی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، بعد از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاههای قضایی آذربایجان غربی هدف آمریکا و اسرائیل را از میان برداشتن اسلام و انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: ملت ایران با اتکا به قدرت الهلی و با صبر و تبعیت از رهبر معظم انقلاب تا پای جان از نظام جمهوری اسلامی خود دفاع خواهند کرد.

 

آیت الله قریشی آمریکا را دست نشانده اسرائیل خواند و اذعان کرد: جان‌کری باید در هر توافقی که صورت می‌گیرد امنیت اسرائیل در نظر گرفته و در مقابل اسرائیل اظهار اطاعت کند.

 

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری ابراز تاسف کرد: بعد از 50 سال مبارزه و کشتار در فلسطین بالاخره اسرائیل راضی شده که پنج درصد از فلسطین را به مردم فلسطین پس دهد.

 

وی در پایان با اشاره به بصیرت مردم در حماسه 9 دی اظهار کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، 9 دی با بصیرت در برابر دشمنان ایستادگی و شعله های فتنه را خاموش کردند.

 

در ادامه این مراسم توکل حیدری، رییس دادگستری آذربایجان غربی نیز به تبیین حماسه 9 دی پرداخت و حضور میلیونی مردم را در خلق این حماسه تاریخی بی سابقه برشمرد که موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

 

گفتنی است، جلسه مدیران دستگاه های قضایی استان به منظور گرامیداشت 9 دی، حماسه حضور مردم در سالن ولایت دادگستری آذربایجان غربی برگزار شد./936/پ203/س

ارسال نظرات