۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۱۹۳۶۹۲
در همایش وقف و رسانه اعلام شد؛

برتری خبرگزاری رسا در عرصه اطلاع رسانی وقف

خبرگزاری رسا ـ در دومین همایش وقف و رسانه از نمایندگی خبرگزاری رسا در آذربایجان غربی به عنوان خبرگزاری برتر حوزه اطلاع رسانی وقف تجلیل به عمل آمد.
خبرگزاري رسا

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، دومین همایش وقف و رسانه امروز با حضور اصحاب مطبوعات و رسانه های گروهی در سالن آمفی تئاتر اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی برگزار شد.

 

در این همایش که حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، محسن شکرنیا، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی و حجت الاسلام حسین خانی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه 3 سید الشهداء حضور داشتند، فعالان عرصه وقف معرفی و  تجلیل شدند.

 

بر اساس این گزارش، نمایندگی خبرگزاری رسا در آذربایجان غربی به عنوان خبرگزاری برتر حوزه اطلاع رسانی وقف شناخته و از زحمات طاهره زینالی، نماینده این خبرگزاری در استان قدردانی شد.

 

همچنین در این جلسه از فعالان عرصه وقف در سرپرستی های روزنامه های سراسری، نشریات محلی و نمایندگی خبرگزاری ها تجلیل به عمل آمد.

 

همکاران رسانه ملی از دیگر افرادی بودند که در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

گفتنی است، تجلیل از فعالان عرصه وقف در همایش وقف و رسانه بر اساس فراخوان قبلی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی مبنی بر ارزیابی های عملکرد رسانه های گروهی مختلف در سال جاری انجام شد./936/پ202/س

ارسال نظرات