۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۲
کد خبر: ۱۹۳۷۵۸
درخواست امام جمعه نور؛

آقای روحانی با خانواده شهدای فتنه هم دیدار کنید

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور گفت: به عنوان یک شهروند ایرانی از ریاست محترم جمهور این درخواست را دارم که در ادامه حرکت زیبای ملاقات با خانواده های معظم شهدا در این روزها ملاقاتی با خانواده های شهدای فتنه 88 و جانبازان سرافراز آن داشته و از این طریق اصل فتنه و جریان و حامیان آنان را ناکام بگذارند و به صورت عملی به محکوم کردن فتنه سال 88 اقدام کنند.
شهيد غلامرضا کبيري، شهيد فتنه 88

حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده، امام جمعه نور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با تاکید بر این که متأسفانه امروز شاهد حضور برخی حامیان فتنه 88 در بخشی هایی از بدنه اجرایی و تصمیم گیری دولت هستیم، ادامه داد: ضمن ابراز تأسف از این امر به مدیران عالی رتبه نظام برادرانه توصیه می کنیم که از ایفای نقش فتنه گران و حامیان آن ها جلوگیری کنند.

 

حجت الاسلام باقرزاده، اضافه کرد: مدیران عالی رتبه نظام مطمئن باشند که عوامل فتنه 88 نه تنها به این بزرگواران رحم نمی کنند که نشان داده اند به مقدسات اسلامی و اهل بیت معصومین(ع) رحم نکرده و با شکستن حرمت عاشورا بی وفایی خود را نسبت به همه ارزش ها به نمایش گذاشتند.

 

وی با بیان این که مدیران عالی باید بدانند که فتنه گران به آنان هم وفادار نخواهند بود، گفت: انتظار می رود مدیران نظام از جهت بالندگی نظام اسلامی و ادامه راه پرافتخار نظام باید از هرگونه نقش آفرینی حامیان فتنه در امور اجرایی و سایر امور تأثیرگذار جامعه اسلامی جلوگیری کنند و در حقیقت با این اقدام مدیران نظام همراهی خود را با خواست عمومی مردم به اثبات رسانده و نمایش دهند.

 

امام جمعه نور با بیان این که جریان فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 همنوا با دشمنان خارجی به دنبال براندازی نظام بود، تصریح کرد: تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت ملت بزرگ ایران مانع از تحقق اهداف شوم و پلید دشمنان داخلی و خارجی شد.

 

وی با اشاره به این که ملت ولایت مدار ایران در هر صحنه از تاریخ این انقلاب خوش درخشیدند، بیان داشت: ملت ایران هر جا که حس کنند حضور آنها نسخه فتنه و فتنه انگیزی را در هم خواهد پیچید، حضوری همچون نهم دی، 22 بهمن و 13 آبان خواهند داشت.

 

امام جمعه نور با تأکید بر این که ملت ایران هیچ گاه زیر بار ظلم و زیاده خواهی نخواهد رفت، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام به ویژه آمریکا و غرب 34 سال است که از هر ابزاری برای فشار به ملت ایران استفاده کرده اند، اما این ملت با همه وجود در برابر دشمنی های غرب ایستاده و مقاومت می کند و همین مسأله رمز موفقیت و پیروزی این ملت در سه دهه اخیر بوده است.

 

امام جمعه نور اضافه کرد: به عنوان یک شهروند ایرانی از ریاست محترم جمهور این درخواست را دارم که در ادامه حرکت زیبای ملاقات با خانواده های معظم شهدا در این روزها ملاقاتی با خانواده های شهدای فتنه 88 و جانبازان سرافراز آن داشته و از این طریق اصل فتنه و جریان و حامیان آنان را ناکام بگذارند و به صورت عملی به محکوم کردن فتنه سال 88 اقدام کنند.

 

حجت الاسلام باقرزاده با بیان این که شکوه و عظمت حماسه بزرگ نهم دی ماندگاری و جاودانگی نظام اسلامی را رقم زده است، گفت: ملت بزرگوار ایران اسلامی به همه دشمنان خارجی و پادوهای سیاه داخلی آنان اعلام می کنند که بر اصول اسلامی خود هرگز حاضر به معامله نیستند.

 

وی با اشاره به این که همان روحیه استکبارستیزی سال 88 برای دفاع از انقلاب اسلامی باقی است، بیان داشت: ارج نهادن به حماسه نهم دی در حقیقت تمدید بیمه نامه نظام اسلامی در برابر جریان فتنه و تاکیدی بر استمرار اقتدار نظام اسلامی است./950/ت302/س

ارسال نظرات