۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۹۳۹۱۳

المپیاد علمی حوزه علمیه زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ المپیاد علمی حوزه علمیه زنجان با انتقاد معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه زنجان از عدم همکاری مدیران مدارس علمیه استان برگزار شد.
آزمون علمي حوزه علميه زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، آزمون المپیاد علمی حوزه علمیه زنجان بنابر اعلام قبلی صبح امروز با حضور مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان و همچنین با حضور معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه زنجان در مدرسه علمیه امام صادق (ع) زنجان برگزار شد.

 

بنابر این گزارش، صبح امروز مانند سنوات گذشته با حضور طلاب سطح یک حوزه علمیه زنجان در مکان امتحان آزمون رأس ساعت آغاز شد و طلاب پایه های مختلف در همه مفاد درسی اعم از فقه، اصول، صرف، نحو و عقاید برای کسب رتبه های برتر با هم به رقابت پرداختند.

 

حجت الاسلام رضا خلفی، معاونت آموزشی مرکز مدیریت حوزه علمیه زنجان که در جلسه آزمون حضور داشت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان به تشریح اهداف برگزاری آزمون و المپیاد علمی طلاب پرداخت و اظهار داشت: هدف از برگزاری چنین مسابقات علمی ایجاد فضای رقابتی بین طلاب همراه با فضای دوستی و صمیمیت است که محیط مناسبی برای رقابت طلاب با یکدیگر است.

 

وی در ادامه با انتقاد از برخی مدیران مدارس علمیه زنجان در عدم همکاری برای برگزاری آزمون علمی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از همکاران در مدارس علمیه استان با ما همکاری نمی کنند چون که بنابر برنامه ریزی قرار بود که طلاب مدارس علمیه سراسر استان ملزم به شرکت در این آزمن علمی شوند که متأسفانه برخی از همکاران کم کاری کرده و آزمون را به صورت اختیاری برگزار می کنند.

 

گفتنی است؛ طلابی که در این آزمون علمی حائز رتبه های برتر شوند بعد از مرحله استانی به المپیاد منطقه ای کشوری اعزام می شوند. /949/پ202/ب

ارسال نظرات