۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۱۹۳۹۳۴
خطیب جمعه ارومیه:

ترس از جهانی شدن اسلام عامل کشتار مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ دبیر شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: دشمنان تلاش می کنند تا احکام الهی و اسلام در جامعه شکل نگیرد ولی به نتیجه نخواهند رسید چون حقانیت و نورانیت اسلام در جامعه و دنیا برای آشکار شده است.
حجت الاسلام فخري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سید محمدفخری، امام جمعه موقت ارومیه و دبیر شورای استانی حوزه های علمیه آرذبایجان غربی با ابراز تتاسف از اقدامات تروریستی در کشورهای مسلمان اظهار کرد: استکبار جهانی و ایادی اش تروریستها را به انواع سلاح‌ها و تجهیزات مجهز می کنند تا در کشورهای اسلامی چون عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و بحرین بر علیه مسلمانان اقدامات تروریستی انجام دهند.

 

وی با بیان این که حمایت های استکبار و دشمنان اسلام، عامل اصلی تحریک و تقویت تروریست‌ها برای انجام جنایت های مختلف انسانی در کشورهای اسلامی است، تصریح کرد:  امروزه این جنایت‌های شنیع و غیرانسانی را یک عده انسان‌های از خدا بی خبر در بعضی از مناطق مسلمان نشین جهان انجام می دهند که در واقع ایستادن در مقابل حق و خداست.

 

دبیر شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی اظهار تاسف کرد: در برخی موارد این اقدامات تروریست ها به نام اسلام در جهان مطرح می شود.

 

حجت الاسلام فخری با اشاره به تلاش دشمنان برای جلوگیری از گسترش اسلام در دنیا اذعان کرد: دشمنان اسلام  از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از ترویج اسلام هراس داشتند بنابراین دست به توطئه های مختلف زدند که خوشبختانه مردم ایران اسلامی در مقابل این توطئه ها ایستادند و نگذاشتند این توطئه عملی شود.

 

حجت الاسلام فخری گفت: دشمنان تلاش می کنند تا احکام الهی و اسلام در جامعه شکل نگیرد ولی به نتیجه نخواهند رسید چراکه حقانیت و نورانیت اسلام در جامعه و دنیا آشکار شده است.

 

وی در پایان رساندن پیام اسلام به جهانیان را   رسالت مبلغان خواند و افزود: مبلغان ایران و کشورهای اسلامی حقانیت اسلام و دین محمدی را بیش از پیش در جهان تبیین کنند./936/پ202/س

ارسال نظرات