۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۱۹۴۰۵۰
نماینده مردم قم در مجلس:

ایرادهایی در توافق‌نامه ژنو وجود دارد/ برخی مسؤولان به دنبال تطهیر فتنه گران هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس با بیان این‌که ایرادهایی در تفاهم نامه ژنو وجود دارد، گفت: نمایندگان مجلس وظیفه دارند نسبت به تفاهم نامه ژنو حساس باشند.
احمد امير آبادي فراهاني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی شنبه شب در همایش ائمه جماعات استان قم که در آستان مقدس امامزاده جعفر شهید(ع) برگزار شد، وقف را یکی از مهمترین موضوعات در اقتصاد اسلامی دانست و گفت: با وقف می‌توانیم بسیاری از مشکلات مسلمانان را حل کنیم.

وی با بیان این‌که در بودجه 92 و 93 به وقف توجه شده است، ابراز کرد: بوسیله وقف می‌توان مشکلات اقتصادی و معیشتی نیازمندان را برطرف کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به این‌که 9 تا 19 دی ماه در قم به دهه بصیرت معروف شده است، اظهار کرد: این دو روز از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی هستند؛ مردم قم در روز 9 دی سال 56 در دفاع از اسلام و مرجعیت به خیابان‌ها آمدند و این حرکت به دیگر شهرها نیز کشیده شد تا به پیروزی انقلاب انجامید.

برخی به دنبال تطهیر فتنه گران هستند

امیر آبادی بر ضرورت تبین و تشریح فتنه سال 88 تأکید کرد و گفت: حضور حماسی مردم در 9 دی دست‌های شوم پشت صحنه را نمایان و توطئه دشمنان را خنثی کرد؛ مردم در 9 دی برای دفاع از ولایت و امامت به صحنه آمدند.

وی با اشاره به برخی از اقدامات مبنی بر تطهیر فتنه گران، افزود: متأسفانه برخی با وجود این‌که دارای مناصبی هستند به دنبال تطهیر فتنه گران بوده و خواستار تمام شدن این موضوع هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب بارها مسأله فتنه را مطرح کرده و در نماز جمعه نیز به این مسأله تأکید کردند اما سران فتنه بدون توجه به این سخنان خسارت‌هایی را به کشور وارد کردند.

هدف فتنه گران نابود کردن اصل نظام بود

امیر آبادی با اشاره به ساختار شکنی‌های فتنه گران، خاطرنشان کرد: هدف فتنه گران نابود کردن اصل نظام بود و با سر دادن شعارهایی همچون؛ «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» به دنبال تحقق خواسته‌های خود بودند.

وی بیان کرد: یکی از جرم‌های بزرگ فتنه گران این بود که نگذاشتند نظام اسلامی از حضور میلیونی مردم در انتخابات آن سال امتیاز بگیرد.

تلخ کردن کام ملت جرم بزرگ فتنه گران بود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که از ظرفیت حضور باشکوه مردم در انتخابات سال 88 می‌توانستیم در مذاکرات استفاده کنیم،‌ ابراز کرد:‌ متأسفانه با مطرح شدن موضوع تقلب در انتخابات، غربی‌ها فشارهای سیاسی و اقتصادی خود را بیشتر کرده و با توجه به دوگانگی در کشور بر تحریم‌ها افزودند.

امیر آبادی گناه فتنه گران را تهمت به نظام اسلامی و امیدوار کردن دشمنان خواند و تصریح کرد: فتنه گران به بازیچه دشمن تبدیل شدند و با توجه به تلاش‌های صورت گرفته از اقدامات خود اعلام برائت نکردند.

رأفت اسلامی هنوز شامل حال فتنه گران است

وی با بیان این‌که فتنه گران بر طبل باطل خود کوبیدند، اظهار داشت: رأفت اسلامی هنوز شامل حال فتنه گران است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان اخیر یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر این‌که سران فتنه را باید محاکمه کرد اما از این سخن خود به دنبال چیز دیگری بود، گفت: فتنه گران مرتکب جنایت شده و باید اعدام شوند.

امیر آبادی خاطرنشان کرد: ‌ابطحی در سال 88 به صراحت گفت اگر رهبری یک قدم عقب می‌نشست وضعیت ایران از گرجستان نیز بدتر می‌شد.

ایرادهایی در تفاهمنامه ژنو وجود دارد

وی در ادامه بر ضرورت حمایت از تیم مذاکره کننده تأکید کرد و افزود: البته در کنار حمایت باید نکاتی که به نظرمان می‌رسد را گوشزد کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ایرادهایی در تفاهم نامه ژنو وجود دارد، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند من در جزئیات مذاکرات دخالت نمی‌کنم ولی ما نمایندگان مجلس این وظیفه را داریم و نگران 6 ماه تعیین شده هستیم.

امیر آبادی در ادامه تعامل دولت و مجلس را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم همه مسؤولان تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی مردم حل شود./927/پ201/ج

ارسال نظرات