۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۹۴۰۵۹
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

افراد با ایمان و متعهد وارد بدنه اجرایی کشور شوند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران گفت: هر چه گزینش افراد در سازمان ها بهتر انجام شود به همان اندازه بهره وری در ادارات بالا می رود که باید به دنبال افرادی با ایمان و متعهد باشیم تا این گونه افراد وارد بدنه اجرایی کشور شوند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران صبح امروز در دیدار مدیران آموزش و پرورش شهرستان آمل به مناسبت هفته گزینش، گفت: گزینش مرکز حساس، دقیق و ظریف در دستگاه های اجرایی کشور است که باید به این امر مهم توجه ارزنده ای صورت گیرد.

 

وی با اشاره به این که در گزینش نیروها باید دقت خوبی صورت گیرد، بیان داشت: هدف این است تا انسان های اصلح بتوانند وارد سیستم های دولتی شده و مدیریت ها را بر عهده گیرند.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که در گزینش نیروها باید عدالت رعایت شود، ادامه داد: باید مراقب باشید تا نسبت های فامیلی، همکاری و آشنابودن در قضاوت شما نسبت به فرد مورد نظر اثرگذار نباشد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی، ادامه داد: هر چه گزینش افراد در سازمان ها بهتر انجام شود به همان اندازه بهره وری در ادارات بالا می رود که باید به دنبال افرادی با ایمان و متعهد باشیم تا این گونه افراد وارد بدنه اجرایی کشور شوند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که موفقیت انسان در نیت او بوده و بقیه امور در حاشیه است، گفت: حضرت امام خمینی(ره) به گزینش نگاهی اسلامی داشته و هیچ گاه دیدی احساسی در آن وارد نبوده است.

 

وی، ادامه داد: امام خمینی(ره) می خواست ساختار جدید گزینش طوری طراحی شود که مدیران راه را گم نکرده و در راستای خدمت رسانی درست به مردم گام بردارند.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که کارشناسان گزینش باید در بررسی های خود آبروی مومن را مد نظر قرار داده و به این امر مهم توجه داشته باشند، گفت: داشتن نگاهی منصفانه و دیدگاهی اسلامی باید در حوزه گزینش وجود داشته باشد که سبب ارتقای نظام اسلامی خواهد شد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی، اضافه کرد: گزینش امر مهم و حساسی بوده که سبب تحکیم پایه های نظام اسلامی می شود و در این راستا مجموعه عزیزان این عرصه باید با اهتمامی ارزنده و والا گام بردارند.

 

امام جمعه آمل در پایان، گفت: باید با عملکردی کارشناسانه و دقتی شایسته در این بحث وارد شده و صحت انجام کار به درستی توجه شود تا بتوان به اهداف اساسی دست پیدا کرد./950/پ203/ب

ارسال نظرات