۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۱۹۴۰۷۳
مدیر مجتمع فرهنگی پژوهشی سازمان اوقاف:

وقف تأثیر فراوانی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مجتمع فرهنگی پژوهشی سازمان اوقاف و امور خیریه بر ضرورت احیای موضوع وقف در جامعه تأکید کرد و گفت: توجه به مسأله وقف می‌تواند تأثیر بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشد.
وقف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدموسی موسوی تبریزی امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه هفته وقف با عنوان «همه واقف باشیم» که به همت معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شده است، با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه در جهت ترویج فرهنگ حسنه وقف برپا شده است.

وی با بیان این‌که در نمایشگاه همه واقف باشیم 42 تابلوی حجمی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است، ابراز کرد:‌ در این تابلوها از مطالب ارائه شده از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در رابطه با وقف استفاده شده است.

مدیر مجتمع فرهنگی پژوهشی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: تابلوهایی از کلمات معصومان(ع) و مراجع تقلید نیز در این نمایشگاه عرضه شده که همگی در جهت ترویج فرهنگ وقف هستند.

حجت‌الاسلام موسوی تبریزی غرفه آموزش قرآن کریم را از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه برشمرد و اظهار کرد: علاقه مندان با حضور در این غرفه برای حفظ قرآن ثبت نام می‌کنند و تا کنون بیش از 10 هزار نفر در کل کشور ثبت نام کرده‌اند.

وی غرفه مشاوره وقف را مورد توجه قرار داد و افزود: با استفاده از کارشناسان وقف در این غرفه می‌کوشیم تا مردم را با وقف و احکام آن بیشتر آشنا کنیم تا با توجه به نیازهای جامعه وقف انجام شود.

مدیر مجتمع فرهنگی پژوهشی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: غرفه کودک و نوجوان از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه است که از سوی طلاب مبلغ اعزامی سازمان اوقاف برپا شده تا کودکان نیز با سنت حسنه وقف آشنا شوند.

حجت‌الاسلام موسوی تبریزی بر ضرورت احیای موضوع وقف در جامعه تأکید کرد و گفت: توجه به مسأله وقف می‌تواند تأثیر بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی که مورد نظر رهبر معظم انقلاب است، داشته باشد.

وی اظهار داشت: برای احیای فرهنگ وقف نیازمند اقدامی همگانی هستیم و همه باید تلاش کنند تا این سنت حسنه در جامعه ترویج شود./927/پ203/ن

ارسال نظرات