۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۹۴۲۷۲
برای نظریه‌پردازی در عرصه اقتصاد اسلامی؛

آئین اهدای جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ آئین اهدای جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی به حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌عباس موسویان، برای نظریه‌پردازی در عرصه اقتصاد اسلامی و بانکداری اسلامی برگزار می‌شود.
دومين کنگره بين‌المللي علوم انساني اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، آئین اهدای جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی به  حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌عباس موسویان از اعضای هیئت علمی گروه اقتصاد این پژوهشگاه، برای نظریه‌پردازی در عرصه اقتصاد اسلامی و بانکداری اسلامی برگزار خواهد شد.
 
بر اساس این گزارش، در این آئین که با حضور و سخنرانی تنی چند از چهره‌های شاخص اقتصاد اسلامی و بانکداری اسلامی برگزار خواهد شد، از تلاش های مؤثر حجت‌الاسلام والمسلمین موسویان به جهت نظریه‌پردازی در عرصه اقتصاد و بانکداری اسلامی تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد.
 
گفتنی است، جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی، امسال به سه تن از چهره‌های شاخص در این عرصه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌رضا اعرافی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌عباس موسویان و پروفسور مسعود العالم چودری اهداء شد.
 
آئین اهدای جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی به استاد موسویان عصر روز شنبه 21 دی ماه از ساعت 15 تا 17 با حضور و سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه در تالار علامه جعفری(ره) پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، واقع در تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر(بخارست)، کوچه پژوهشگاه(2)، شماره 2، برگزار خواهد شد./920/د102/ن

ارسال نظرات