۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۱۹۴۴۸۷

زمان برگزاری امتحانات نیم سال نخست حوزه علمیه خوزستان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان از زمان برگزاری امتحانات نیم سال نخست حوزه علمیه این استان خبرداد.
برگزاري امتحانات پايان سال حوزه علميه در قم حجت الاسلام آلبکل ، معاون آموزش و پژوهش حوزه علميه خوزستان

حجت الاسلام علی آلبکل، معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به زمان آغاز امتحانات نیم سال نخست تحصیلی حوزه علمیه استان ابراز داشت: زمان امتحانات نیم سال نخست مدارس علمیه خوزستان 24 دی ماه تا 2بهمن ماه سال جاری به صورت هماهنگ خواهد بود.

 

حجت الاسلام آلبکل به تعداد نفراتی که در امتحانات نیم سال نخست شرکت خواهند کرد اشاره کرد و افزود: بیش از 4 هزار طلبه، سال جاری در امتحانات نیم سال نخست شرکت خواهند کرد.

 

وی با اشاره به نظارت این مرکز بر امتحانات نیم سال اول گفت: افزون بر اعزام ناظر به مدارس شهرستان های خوزستان، تیم سرکشی این مرکز به مدارس علمیه شهرستان ها نیز اعزام می شوند.

 

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان افزود: طرح سؤالات و تصحیح آنها در سطح یک مدارس علمیه استان بر عهده خود مدارس است اما در سطح دو به بالا سؤالات از مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان طراحی و تصحیح می شوند.

 

حجت الاسلام آلبکل با بیان نکاتی پیرامون تصحیح امتحانات تأکید کرد: با توجه به بررسی های انجام شده دو روز پس از پایان امتحانات کار تصحیح آن ها از سوی اساتید حوزه علمیه انجام می پذیرد.

 

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان در پایان به زمان اعلام نتایج اشاره کرد و افزود: اعلام نتایج پس از بررسی و تصحیح کامل امتحانات به طلاب اعلام خواهد شد./9458/ت303/غ

ارسال نظرات