۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۹۴۴۹۴
با برد پرگل مقابل فردانیوز محقق شد؛

صعود خبرگزاری رسا از مرحله گروهی مسابقات جام رسانه

خبرگزاری رسا ـ تیم فوتسال خبرگزاری رسا‌ با برد پرگل مقابل سایت خبری فردا صعود خود به مرحله بعد مسابقات جام شهدای رسانه را قطعی کرد.
صعود تيم فوتسال خبرگزاري رسا به مرحله يک هشتم نهايي - جام شهداي رسانه صعود تيم فوتسال خبرگزاري رسا به مرحله يک هشتم نهايي - جام شهداي رسانه صعود تيم فوتسال خبرگزاري رسا به مرحله يک هشتم نهايي - جام شهداي رسانه صعود تيم فوتسال خبرگزاري رسا به مرحله يک هشتم نهايي - جام شهداي رسانه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تیم فوتسال خبرگزاری رسا در دومین بازی خود در مسابقات جام شهدای رسانه موفق شد تیم فردا نیوز را با بردی پرگل پشت سر بگذارد.

 

در این بازی که چهارشنبه شب در مجموعه ورزشی شهدای تهران برگزار شد، بازیکنان تیم فوتسال خبرگزاری رسا در یک بازی برتر موفق شدند شکست سنگینی را به تیم فردا نیوز تحمیل کنند.

 

در این بازی ابتدا تیم فردا نیوز موفق شد یک گل به ثمر برساند، اما در ادامه بازیکنان تیم خبرگزاری رسا با انجام یک بازی هماهنگ و روان عرصه را بر حریف تنگ کردند و هشت گل به حریف خود تحمیل کردند.

 

بازیکنان فردا نیوز در لحظاتی پایانی موفق شدند یکی دیگر از گل های خورده را جبران کنند؛ این بازی در پایان با نتیجه پرگل هشت بر دو به نفع خبرگزاری رسا پایان یافت.

 

در دیگر بازی این گروه نیز خبرگزاری مهر موفق شد روزنامه جوان را شکست دهد و همچنان شانس خود را برای صعود از مرحله گروهی زنده نگه دارد.

 

خبرگزاری رسا در نخستین بازی مرحله گروهی خود نیز موفق شده بود تیم خبرگزاری مهر را با نتیجه پنج بر چهار شکست دهد.

 

با نتیجه بدست آمده در گروه f تیم فوتسال روزنامه جوان عملا از دور بازی ها حذف شد؛ تیم خبرگزاری رسا نیز با دو بردی که به دست آورد شش امتیازی شد و با توجه به احتساب بازی رودرو و عدم محاسبه قانون تفاضل گل، به عنوان صدرنشین صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرد.

 

بدین ترتیب بازی آخر خبرگزاری رسا مقابل روزنامه جوان در جام شهدای رسانه عملا به یک بازی تشریفاتی تبدیل شد. سرنوشت تیم دوم صعود کننده این گروه نیز در بازی حساس تیم های خبرگزاری مهر و فردا نیوز که هر دو سه امتیازی هستند مشخص خواهد شد.

 

گفتنی است،‌ نخستین دوره مسابقات جام شهدای رسانه به همت سازمان بسیج شهرداری تهران و با حضور32 تیم در قالب هشت گروه چهار تیمی در حال برگزاری است. /924/پ202/ج


برای دسترسی به نتایج مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه اینجا کلیک کنید.

گزارش تصویری مرتبط

ارسال نظرات