۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۹۴۴۹۹

مراسم تقدیر از مبلغان شهرستان اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تقدیر از 350 مبلغ خواهر و برادر شهرستان اهواز که در ماه محرم و صفر به تبلیغ پرداختند، برگزار شد.
مراسم تقدير از مبلغان اهواز

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم تقدیر از بیش از 350 مبلغ خواهر و برادر شهرستان اهواز که در ماه های محرم و صفر به تبلیغ پرداختند ظهر امروز، با حضور علمای استان و مسؤولان در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی استان خوزستان برگزار شد.

در این مراسم حضرات آیات سید محمد علی موسوی جزایری و سید علی شفیعی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیران مدارس علمیه اهواز و حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز حضور داشتند.

حجت الاسلام محمد حسین بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان در سخنانی با بیان این که معارف دینی مهم ترین و بیشترین بخش فرهنگی جامعه را تشکیل می دهد، اظهار داشت: حضور روحانی در کنار مردم سبب آگاه سازی و درک آسان تر آن ها از مسائل معارف اسلامی می شود.

وی به بیان آماری از مبلغان استان خوزستان در ماه های محرم و صفر سال جاری پرداخت و گفت: بیش از 3 هزار نفر در این ایام به تبلیغ و برپایی عزای سیدالشهداء پرداختند.

لغو پرواز سخنران ویژه به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی

حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده رهبر معظم انقلاب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سخنران ویژه این مراسم بود که پرواز وی به دلیل شرایط آب و هوایی نامساعد اهواز لغو شد.

عبدالحسین مقتدایی، استاندار خوزستان یکی دیگر از مدعوین این جلسه از غایبان همایش تقدیر از مبلغان شهرستان اهواز بود.

گفتنی است، همایش تقدیر از مبلغان هر ساله از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان با هدف تبیین هرچه بهتر برنامه‌ها و هم‌اندیشی برای رفع آسیب‌های احتمالی برگزار می شود./9464/پ202/ب

ارسال نظرات