۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۹۴۶۲۷
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

حماسه مرم آمل سند ولایت مداری دیار علویان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با بیان این که حماسه مردم آمل سند ولایت مداری دیار علویان است، بیان داشت: منافقان هدف آن ها این بود تا آمل را فتح کرده و بدین وسیله سراسر کشور را به دست آورند اما مردم آمل حرکتی انجام دادند که برای همیشه تاریخ به یادگار خواهد ماند.
حجت الاسلام رحماني؛ امام جمعه آمل

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آمل با گرامی داشت سالروز آغاز امامت امام عصر(عج)، گفت: معضلاتی در کشور وجود دارد که باید با همگرایی و وحدت نسبت به حل آن اقدام شود.


وی با اشاره به این که همه دستگاه‌ها و نهادهای جامعه باید در کنار هم باشند تا فعالیت‌ها به درستی انجام شود، بیان داشت: نظام مقدس ما جمهوری اسلامی است و کاری غیر از اسلام خیرخواهی نداریم.


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که مدیران باید پاسخگوی مسائل مختلف باشند تا مشکلی ایجاد نشود، ادامه داد: مدیران باید برنامه محور بوده و قانون را سرلوحه امور خود قرار دهند.


امام جمعه آمل با تاکید بر این که کارها زیاد است که باید با همت و تلاشی ارزنده در این راستا قدم برداریم، گفت: مدیران نباید وابسته به این سمت‌ها بوده و باید کاری کنند تا خدمات ارزنده آنان برای همیشه ماندگار باشد.


عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که حماسه مردم آمل سند ولایت مداری دیار علویان است، بیان داشت: منافقان هدف آن‌ها این بود تا آمل را فتح کرده و بدین وسیله سراسر کشور را به دست آورند اما مردم آمل حرکتی انجام دادند که برای همیشه تاریخ به یادگار خواهد ماند.


استاد حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با اشاره به این که مردم آمل در حماسه ششم بهمن سال 60 اثبات کردند که در راستای حفظ و تحکیم ارزش‌های والای اسلامی ثابت قدم هستند، گفت: حماسه اسلامی آمل نقش زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار ایران اسلامی رقم زد که در وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی(ره) درج شد.


حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به درج نام حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل در وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام، گفت: امام خمینی(ره) این وحدت را به وضوح دید که همگان در صحنه حاضر شدند و با تلاشی ارزنده قائله را ختم کردند.


امام جمعه آمل، اضافه کرد: هدف نهایی دشمنان این بود تا جمهوری اسلامی ایران که متکی بر قدرت مردم بوده است را خفه کرده و نگذارند تا رشد کند که مردم شهر هزار سنگر آمل پاسخ مناسبی را به آنان دادند.


وی با تأکید بر این که برنامه‌های هفته گرامیداشتت حماسه اسلامی آمل باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود، خاطرنشان کرد: کشور و دین اسلام متوجه این حماسه است که باید در اجرای برنامه های گرامی داشت آن اهتمام خوبی وجود داشته باشد.


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که همه برنامه‌ها باید در مقام ارزنده چهل شهید والامقام حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل باشد، ادامه داد: برنامه ریزی دقیق و پیش بینی‌های لازم باید در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه‌ها وجود داشته باشد./950/پ202/ن

 

ارسال نظرات