۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۹۴۶۵۲
مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان:

گسترش فرهنگ مهدویت سدی در برابر فرقه‌های انحرافی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان با بیان این که گسترش فرهنگ مهدویت سدی محکم در برابر فرقه های انحرافی است، تأکید کرد: حوزه علمیه نقش ویژه ای در گسترش و تبیین فرهنگ مهدوی دارد؛
حجت الاسلام علي کاظم بهرام، مسؤول بسيج طلاب و روحانيان خوزستان

حجت الاسلام علی کاظم بهرام، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فعالیت های فرقه های انحرافی با پوشش های مذهبی به ویزه در زمینه های مهدویت، اظهار داشت: تشنگی مردم به معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ابزاری است که فرقه های انحرافی با استفاده از آن به فریبکاری می پردازند.

وی با بیان این که فعالیت های فرقه های انحرافی انسان را از انسانیت و عقلانیت خود دور و به تباهی می کشانند، خاطرنشان کرد: این فرقه ها با دست گذاشتن روی اعتقادات و ارزش های بنیادین انسانی وی را وادار می کنند که از آن ها پیروی کند.

حجت الاسلام بهرام وجود دست مخملی پنهان در فعالیت های این گروه و فرقه ها را عاملی بزرگ در گسترش آن ها عنوان کرد و افزود: صهیونیزم جهانی طراح تمامی نقشه ها و طرح های پشت پرده این فرقه ها است که با تدابیری کاملا مخفی آن ها را هدایت می کند.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان با بیان این که عشق به منجی عالم امری طبیعی میان شیعیان است، تصریح کرد: زمانی که انسان بدون دانش و توانایی علمی چیزی را دوست داشته باشد در دام فرقه های انحرافی که فعالیت های خود را با پوشش امام زمان(عج) آغاز می کنند می افتد.

آماده نبودن جامعه انسانی عاملی برای عدم ظهور منجی بشریت است

حجت الاسلام بهرام عدم حضور و ظهور حضرت ولی عصر(عج) را آماده نبودن جامعه بشری عنوان کرد و افزود: امروز در ابعاد گوناگون جامعه بشری تفکرات دنیوی و مادی حاکم است و اقتصاد و فرهنگ آن بر مبنای مادی گرایانه بنا شده است.

وی با بیان این که گسترش فرهنگ مهدویت سدی محکم در برابر فرقه های انحرافی است، تأکید کرد: حوزه علمیه نقش ویژه ای در گسترش و تبیین فرهنگ مهدوی دارد؛ چرا که این نهاد بر ارکان و بنیان های راسخ اهل بیت(ع) در امام زمان(عج) تجلی پیدا می کند تأسیس شده است.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان همچنین در ادامه بیان داشت: اگر جامعه بشری فرقه های انحرافی را بهتر و دقیق تر شناسایی و راهکار های مقابله آن را درک کند به یقین گرایش به مکتب ناب محمدی بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام بهرام با تأکید بر بین که جامعه مهدوی و در رأس آن حضرت ولی عصر(عج) اعتماد اسلامی را انسان می دهد، گفت: در عصر ظهور امام زمان(عج) علوم ماوراء الطبیعه برای انسان کشف و می تواند از آن ها بهرمند شود.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان خاطرنشان کرد: نجات بشر از بند مادی گرایی و ظلم و ستم به صورت حقیقی در زمان ظهور و خروج منجی عالم بشریت محقق خواهد شد./9458/ت302/س

ارسال نظرات