۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۱۹۴۶۷۵
تولیت مسجد مقدس جمکران:

کسانی که با قلم‌های ننگین احکام اسلامی را زیر سؤال می‌برند دچار عذاب الهی می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ‌ تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: کسانی که با قلم‌های ننگین خود در مطبوعات احکام و قوانین اسلام را زیر سؤال می‌برند و به گفته قرآن پس از اکمال دین و اتمام نعمت در حق دین و ارزش‌ها جفا می‌کنند عذاب الهی در انتظارشان است.
حجت‌الاسلام محمد حسن رحيميان توليت مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران عصر امروز در گردهمایی بزرگ دانشجویان مهدی یاور که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با بیان این‌که امروز در نقطه عطفی در تاریخ قرار داریم، گفت:‌ هیچ زمانی مانند امروز تمام جبهه باطل در برابر جبهه اسلام ناب قرار نگرفته است.

رویارویی تمام کفر در برار تمام اسلام ناب

وی با تأکید بر این‌که دشمنان بشر با همه وجود برای نابودی اسلام ناب تلاش می‌کنند، افزود: امروز دشمنان با بغض و کینه بوسیله زبان، سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای علیه تضعیف اسلام ناب فعالیت‌ می‌کنند.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به آیات قرآن بغض و کینه دشمنان علیه اسلام را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: آنچه از کینه و عداوت در دل دشمنان علیه اسلام وجود دارد، بسیار بزرگ تر و بیشتر از آن چیزی است که آنرا اظهار می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان با بیان این‌که اسلام ناب با محوریت ایران و با رهبری توانمند در برابر استکبار جهانی قرار گرفته است، اظهار کرد: با وجود همه توطئه‌ها و کارشکنی‌هایی که استکبار جهانی در این چند ساله علیه ایران به کار گرفته، امروز ایران اسلامی در اوج قدرت و عظمت قرار دارد.

استکبار جهانی به قدرت ایران اعتراف می‌کند

وی با اشاره به اعتراف استکبار جهانی نسبت به ابر قدرتی ایران، تأکید کرد: ایران اسلامی در همه عرصه‌هایی که تقابل میان دنیای اسلام و استکبار جهانی بوده بدون استثنا با مقاومت ایران دنیا شاهد پیروزی مسلمانان بوده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران تأکید کرد: در جنگ‌های لبنان و غزه همه اعتراف کردند که جنگ اصلی میان ایران و همه دنیای استکبار بوده و پیروز این جبهه‌ها، جبهه مقاومت و ایران اسلامی بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان با بیان این که امروز در سوریه جریان‌های وابسته به آمریکا و اسرائیل غاصب به قتل عام مردم بیگناه می‌پردازند، گفت: اراده ایران اسلامی بر این است که نظام سوریه به عنوان یکی از حلقه‌های مقاومت حفظ شود.

وی تأکید کرد: تا زمانی که جبهه‌ای جبهه مؤمنان با بصیرت باشد که هدف و راه را خوب تشخیص داده‌اند و زیر چتر ولایت فقیه حرکت می‌کنند نصرت الهی با آنها است.

انقلاب اسلامی تبیین کننده ظهور است

تولیت مسجد مقدس جمکران انقلاب اسلامی را تبیین کننده ظهور دانست و به کلامی از امام خمینی(ره) در این باره اشاره و ابراز کرد: امام راحل فرمودند مردم ایران در عصر حاضر از مردم حجاز در زمان پیامبر(ص) و از مردم عراق در زمان حضرت علی(ع) بهتر هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان نقش جوانان در پیروزی انقلاب را مهم ارزیابی کرد و گفت: جوانان ما با مقاومت و بصیرت خود در راه دفاع از انقلاب ایستاده‌اند و امروز نیز نقش جوانان در تبیین مسأله مهدویت بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: نسل امروز امام خمینی(ره) را درک نکردند اما با هدف و راه امام خمینی(ره) به خوبی آشنا هستند و می‌دانند که اهداف امام راحل با پیروی از ولایت محقق می‌شود.

خیانت به معارف اسلامی بالاترین گناه است

تولیت مسجد مقدس جمکران تأکید کرد: امروز هر کسی در هر پست و مقامی که قرار دارد اگر نسبت به معارف اسلام و مهدویت خیانت کند بالاترین گناه را انجام داده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان ادامه داد: امروز کارها و رفتار ما به حساب اسلام و امام زمان(عج) نوشته می‌شود از این رو باید مراقب اعمال خود باشیم و بدانیم که اگر در راه تثبیت ولایت گام برداریم از ثواب بالای الهی برخوردار بوده و اگر در جهت تضعیف نظام و ولایت کار کنیم گناه بزرگی را مرتکب شده‌ایم.

وی در ادامه تصریح کرد: کسانی که با قلم‌های ننگین خود در مطبوعات احکام و قوانین اسلام را زیر سؤال می‌برند و به گفته قرآن پس از اکمال دین و اتمام نعمت در حق دین و ارزش‌ها جفا می‌کنند عذاب الهی در انتظارشان است./927/پ201/ج

ارسال نظرات