۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۹۴۷۵۴

آغاز اعزام استاد اخلاق به حوزه های علمیه خوزستان

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان از اعزام اساتید اخلاق به مدارس علمیه استان خبرداد.
حجت الاسلام حسن آل عامر ، معاون تهذيب حوزه علميه خوزستان

حجت الاسلام حسن آل عامر، معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که حوزه های علمیه استان با کمبود استاد اخلاق و تهذیب مواجه هستند، اظهار داشت: معاونت تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه استان با توجه به کمبود های موجود اقدام به اعزام اساتید تهذیب و اخلاق کرد.


وی با اشاره به حوزه های علمیه مقصد که برای آن ها استاد اخلاق اعزام شده است، گفت: به حوزه های علمیه بندر امام خمینی(ره)، امیدیه، ایذه و دیگر مراکز آموزشی اساتید اخلاق اعزام شد.

 

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان با بیان این که اساتیدی که به حوزه علمیه های اعزام می شوند بیش از 26 ساعت کلاس در طول هفته برگزار می کنند، خاطرنشان کرد: این کلاس ها در زمینه اخلاق و زی طلبگی، اخلاق مدیریتی و کارکنان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام آل عامر افزود: نیاز سنجی، آسیب شناسی موضوعات اخلاقی و برنامه ریزی جهت انتخاب موضوعات مبتلا به اخلاق از دیگر برنامه های معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان است.

 

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان تصریح کرد: پرداخت به موضوعات اخلاقی مورد نیاز جامعه و جمع آوری و ارائه آن ها به اساتید اخلاق مورد توجه این معاونت قرار دارد./9458/ت303/ب

ارسال نظرات