۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۹۴۷۶۹
نماینده ولی فقیه در گیلان:

مفتی‌های عربستان بنای نابودی اسلام را دارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان به حمایت های مستقیم عربستان از گروه های تروریستی در سوریه اشاره کرد و گفت: برخی فتواها که امروز در عربستان به نام اسلام داده می شود بنای نابودی اسلام را دارد.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه گیلان، بعد از ظهر امروز دیدار جمعی از روحانیان شیعه و سنی استان با گرامیداشت هفته وحدت گفت: برای دشمن شیعه و سنی فرقی ندارد و همه تلاش آنها نابودی اسلام ناب در دنیا است.

 

وی با بیان این که دشمنان اسلام با تفرقه و اختلاف افکنی میان مسلمانان تنها به دنبال اهداف استکباری و استعماری خود در ملل اسلامی هستند، افزود: هوشیاری و بصیرت مهم ترین وظیفه امروز شیعه و سنی در برابر دشمن است.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان به دنبال فرقه گرایی در کشورهای اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: حمایت از گروه های تروریستی که خود را از مسلمانان می دانند مهم ترین تلاش دشمنان در جهت اسلام هراسی در دنیا است.

 

حجت الاسلام والمسلمین قربانی با بیان این که دشمنان اسلام ناب را مهم ترین سد در برابر منافع استکباری خود در کشورهای اسلامی می دانند، تصریح کرد: حفظ وحدت و همدلی در شرایطی فعلی مهم ترین راه خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام است.

 

امام جمعه رشت، اسلام را دین صلح، آرامش، دوستی و برادری برشمرد و با بیان این که جنگ، ظلم، ستم و غارت  وتعدی در اسلام جایگاهی ندارد، گفت: دشمنان باید بدانند که جایگاه اسلام ناب با طرح ها و توطئه های شوم آنها تضعیف نخواهد شد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز اسلام ناب در عرصه جهانی عزت و عظمتی وصف ناپذیر دارد، افزود: انقلاب اسلامی ایران نیز در سایه اسلام ناب محمدی در عرصه جهانی هر روز شاهد کسب جایگاهی ارزشمند از گذشته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین قربانی با اشاره به این که دشمنان برای سرکوب کردن قیام مردمی در کشورهای اسلامی از هر ابزاری استفاده می کنند، ادامه داد: آنها در مصر مسلمانان را در مقابل هم قرار دادند که امروز شاهد درگیری ها در این کشور هستیم.

 

وی به اوضاع سوریه اشاره کرد و با بیان این که شرایط امروز سوریه نشان دهنده عداوت و دشمنی استکبار علیه امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمنان با حمایت و تجهیز گروه های تروریستی در سوریه تلاش می کنند دولت این کشور را نابود کنند.

 

امام جمعه رشت، سوریه را محور مقاومت در منطقه معرفی کرد و با بیان این که سوریه به عنوان مهم ترین حامی حزب الله خطری برای رژیم صهیونیستی وبه همین دلیل تلاش می کنند این کشور را نابود کنند.

 

وی با بیان این که استکبار جهانی امروز برای نابودی امت اسلامی طرح برادر کشی را در کشورهای اسلامی آغاز کرده است، بیان داشت: امروز به نام اسلام در دنیا به ویژه در همین کشورهای منطقه جنایت هایی می شود که بسیار شرم آور و ضد انسانی است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود به حمایت‌های مستقیم عربستان از گروه‌های تروریستی در سوریه اشاره کرد و گفت: برخی فتواها که امروز در عربستان به نام اسلام داده می شود مبنای نابودی اسلام را دارد.

 

وی با بیان این که گروه‌های وهابی و تکفیری هیچ ارتباطی با شیعه و سنی ندارد و تنها مزدور استکبار جهانی هستند، ادامه داد: این گروه های تروریستی مورد حمایت غرب تنها برای منافع آنها در کشورهای اسلامی به وجود آمده اند./950/پ202/س

ارسال نظرات