۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۱۹۴۹۱۸
حجت الاسلام یونسی:

تنوع قومیتی نعمتی بزرگ برای کشور است

خبرگزاری رسا ـ دستیار ارشد رئیس جمهور با اشاره به ایجاد اختلاف از سوی گروه های سلفی و وهابی در کشور خاطر نشان کرد: تنوع قومیتی برای کشور نعمت و فرصتی بزرگ است.
حجت الاسلام يونسي، دستيار ارشد رئيس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علی یونسی، دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، عصر امروز در همایش معتمدین، سران و عشایر استان خوزستان، به سفر رئیس جمهور به خوزستان اشاره کرد و گفت: استقبال مردم از رئیس جمهور نشان از حمایت همه جانبه مردم از نظام است و باید گفت اقتدار مسؤولان در عرصه بین اللمی برگرفته از پشتیبانی مردم است.

وی سفر دکتر روحانی به خوزستان را بسیار مهم برای داخل کشور و مانوری سیاسی برای خارج از کشور دانست و گفت: استقبال پرشور مردم از سفر ریاست جمهوری به این استان نشان دهنده همدلی و یک رنگی خواهد بود.

حجت الاسلام یونسی با بیان این که خوزستان مجموعه ای از اقوام ایرانی است، اظهار داشت: عشایر استان خوزستان با حضور پر رنگ خود در انتخایات نشان دادند همواره در تمام صحنه ها از آرمان های نظام اسلامی حمایت می کنند.

وی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته جهت بهره مندی از سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به خوزستان تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری به خوزستان تصمیمات بزرگی جهت حل مشکلات استان گرفته خواهد شد.

دستیار ارشد رئیس جمهور با بیان این که خوزستان با تنوع قومیتی خود در ولایتمداری و دفاع از کیان شیعه در کشور پیشتاز است، اظهار داشت: خوزستان را می توان پرچمدار دوستی و محبت به اهل بیت(س) عنوان کرد.

حجت الاسلام یونسی به مهربانی و برادری اقوام و عشایر خوزستانی در کنار یکدگیر اشاره کرد و گفت: این دوستی بین تمام اقوام کشور مشاهده می شود.

دستیار ارشد رئیس جمهور با اشاره به ایجاد اختلاف از سوی گروه های سلفی و وهابی در کشور خاطر نشان کرد: تنوع قومیتی برای کشور نعمت و فرصتی بزرگ است./9464/پ202/ع

ارسال نظرات