۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۹۴۹۲۳

برگزاری 110 جشن شاخص به مناسبت میلاد پیامبر اعظم در اصفهان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: ‌در راستای تبیین سیره و روش پیامبر(ص) و ترویج الگوی سبک زندگی اسلامی،‌ به همت کانون های فرهنگی و انجمن های اسلامی استان اصفهان، 110 جشن شاخص ویژه ولادت پیامبر اعظم(ص) برگزار می شود.
حجت الاسلام بابايي، مسؤول تشکل هاي مردمي سازمان تبليغات اصفهان

حجت الاسلام حسن بابایی،‌ مسؤول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، پیامبر اکرم(ص) را محور وحدت عالم اسلام دانست و گفت: و حدت شیعه و سنی ضروری ترین نیاز جهان اسلام است و  دشمن تلاش می کند با دستاویز قراردادن اقدامات تکفیری‌ها در این اتحاد خدشه وارد کند.

وی تصریح کرد: آنچه مهم است اتحاد و همبستگی مسلمانان است چرا که ما در آموزه‌های دینی و اسلامی معتقد به حفظ اتحاد و وحدت هستیم.

وی گفت:‌ در راستای تبیین سیره و روش پیامبر(ص) و ترویج الگوی سبک زندگی اسلامی،‌ به همت کانون های فرهنگی و انجمن های اسلامی استان اصفهان،110 جشن شاخص ویژه ولادت پیامبر اعظم(ص) برگزار می شود.

حجت الاسلام بابایی افزود: تهیه ویژه نامه الکترونیک در اصفهان تبیان و اصفهان هیأت، ‌اهدای جایزه به افرادی که مزین به نام محمد هستند، از دیگر ویژه برنامه های هفته وحدت است.

مسؤول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: ‌همچنین همزمان با ایام ولادت حضرت ختمی مرتبت،‌ محمد مصطفی(ص) مسابقه پیامکی با عنوان سیره و روش پیامبر(ص) در محل اقامه نماز جمعه برگزار می شود که سؤالات بین نمازگزاران توزیع و آنها پاسخ را به صورت پیامک به اداره کل تبلیغات اسلامی استان ارسال می کنند.

وی تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) را مهم ترین عامل وحدت میان مسلمانان عنوان کرد و افزود: در این راستا با حضور سخنرانان برجسته حوزه و دانشگاه جشن متمرکز ویژه ولادت پیامبر(ص) همزمان با شب «17 ربیع الاول» در قائمیه اصفهان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام بابایی گفت: همچنین هیأت های شاخص استان نیز همزمان با ایام ولادت حضرت محمد(ص) 85 جشن درسراسر استان برگزار می کنند./939/پ202/س

 

ارسال نظرات