۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۱۹۴۹۴۵
رییس جمهور در فرودگاه اهواز:

سفرهای استانی در دستور کار دولت است/ خوزستان دیار مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور با بیان این که حضور در استان ها و دیدار با مردم از برنامه های دولت تدبیر و امید است، اظهار داشت: در این سفرها تلاش خواهیم کرد تا از نزدیک از نظرات مردم بهره مند شویم.
سخنراني حجت الاسلام حسن روحاني رييس جمهور در فرودگاه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهور دقایقی پیش در بدو ورود به استان خوزستان در جمع خبرنگاران با بیان این که حضور در استان ها و دیدار با مردم از برنامه های دولت تدبیر و امید است، اظهار داشت: در این سفرها تلاش خواهیم کرد تا از نزدیک از نظرات مردم بهره مند شویم.

وی رسیدگی به مطالبات مردم و حضور در بین آنها  را از وظایف دولت دانست و گفت: خوزستان استان مقاومت است و مردم خوزستان مردم دلیری هستند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به استقامت مردم خوزستان در هشت سال جنگ تحمیلی تصریح کرد: مردم این خطه با ایثارگری و فداکاری در طول هشت سال جنگ تحمیلی اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به چنگ دشمن افتد.

رییس جمهور به برنامه های خود در سفر سه روز به خوزستان اشاره کرد و گفت: دیدار با مردم، عشایر عرب، لر و بختیاری و سایر اقشار، حضور در شهرستان های آبادان و خرمشهر و دیدار با علما و روحانیان، فرهیختگان و دانشجویان از برنامه های هیأت دولت در سفر سه روزه به استان است./9464/پ202/ج

ارسال نظرات