۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۹۴۹۴۶
حجت‌الاسلام والمسلمین میر عمادی:

برخی وحدت امت اسلامی را سدی در برابر خواسته‌های شوم خود می‌دانند

خبرگزاری رسا ـ‌ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این‌که مخالفان وحدت امت اسلامی به دنبال امیال نفسانی و خوی استکباری خود هستند، گفت: این افراد مانع پیشرفت جامعه اسلامی بوده و وحدت را سدی در برابر اهداف شوم می‌دانند.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي، نماينده ولي فقيه در لرستان

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت مسأله وحدت امت اسلامی، گفت: عقل و شرع مقدس راجع به مسأله وحدت تأکیدات فراوان دارند.

وی با بیان این‌که خداوند در قرآن همه مسلمانان را دعوت به وحدت و انسجام کرده است، ابراز کرد: سیره پیامبر اکرم و ائمه اطهار(ع) نیز گواه بر اهمیت حفظ وحدت در جامعه اسلامی است.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام زمانی که حکومت اسلامی تشکیل دادند بین مهاجر و انصار و قبیله اوس و خزرج وحدت برقرار کردند و تفرقه را از شیطان می‌دانستند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان این‌که وحدت یک ارزش ذاتی است، اظهار داشت: اصل نظری وحدت روشن است اما مسأله مهم وحدت عملی است که باید مورد توجه قرار گیرد و مسلمانان در مقام عمل با هم متحد شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین میر عمادی وحدت را یکی از راه‌های مهم پیشبرد اهداف اسلام دانست و افزود: مسلمانان اگر بخواهند اهداف و آرمان‌های اسلام را عملی کنند راهی جز وحدت ندارند.

وی وحدت امت اسلامی را یک ضرورت اجتناب ناپذیر دانست و افزود: مسلمانان به دلیل داشتن دشمن مشترک باید با اتحاد و همبستگی در برابر توطئه‌های جبهه استکبار بایستند.

امام جمعه خرم آباد منافع استکبار جهانی را در ایجاد تفرقه میان امت اسلامی دانست و گفت: استکبار جهانی وحدت امت اسلامی را مخالف با منافع و هوای نفسانی خود می‌داند از این رو وحدت امت اسلامی برای قطع منافع استکبار یک ضرورت است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان این‌که مخالفان وحدت امت اسلامی به دنبال امیال نفسانی و خوی استکباری خود هستند، اظهار کرد: این افراد مانع پیشرفت جامعه اسلامی بوده و وحدت را سدی در برابر اهداف شوم می‌دانند./927/ت302/ج

ارسال نظرات