۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۱۹۴۹۴۹
حاشیه های استقبال اهوازی ها از روحانی؛

از جمع آوری نامه های مردمی از طریق پست تا ساز و دهل عشایر

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور، در نخستین سفر استانی خود پس از ورود به خوزستان و قرار گرفتن در مسیر مصلای امام خمینی(ره) اهواز مورد استقبال مردم مهمان نواز خوزستان قرار گرفت.
حجت الاسلام حسن روحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهور در نخستین سفر استانی خود وارد خوزستان شد و پس از قرار گرفتن در مسیر عزیمت به مصلی امام خمینی(ره) اهواز مورد استقبال مردم مهمان نواز خوزستان قرار گرفت.

هم اکنون رییس جمهور در مسیر فرودگاه بین المللی اهواز به مصلای امام خمینی(ره) قرار دارد و اجتماع مردم سبب شده تا ماشین حامل دکتر روحانی به کندی حرکت کند.

بنابر این گزارش؛ عشایر عرب استان خوزستان با لباس محلی خود در مسیر حرکت رییس جمهور ایستاده اند.

همچنین اقوام بختیاری خوزستان نیز با لباس محلی خود حاضر و با ساز و دهل به نواختن موسیقی محلی و می‌پردازند.

لازم به ذکر است، با هماهنگی استانداری خوزستان و پست خوزستان قرار است نامه‌های مردمی خوزستانی‌ها به رییس جمهور از طریق پست جمع‌آوری شود.

با توجه به سفر رییس جمهور به استان خوزستان و درخواست‌ها و نامه‌های مردم این استان به رییس جمهور قرار است گروه‌هایی توسط پست خوزستان در نقاط مختلف مستقر و نامه مردم این استان را جمع‌آوری کنند.

دیدار با مسؤولان استانی و مردم شهرهای اهواز، آبادان و خرمشهر، دیدار با فرهیختگان حوزه و دانشگاه، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، کارآفرینان، بانوان و جوانان، سران عشایر عرب و سایر اقوام و شرکت در نشست شورای اداری استان از مهمترین برنامه‌های سفر استانی هیأت دولت به خوزستان است./9464/پ202/ج

ارسال نظرات