۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۱۹۴۹۸۸
رییس دفتر مقام معظم رهبری:

دعواهای سیاسی گره مشکلات مردم را باز نمی‌کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی گفت: بیشترین نیاز مردم به خدمت است نه دعواهای سیاسی، قومی و مذهبی، بلکه خدمت است.
حجت الاسلام محمدي گلپايگاني مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری امروز در همایش «وارثان نور» که به مناسبت آغاز هفته وحدت با حضور علمای شیعه و سنی استان گلستان به تفاوت ایام عزاداری محرم امسال نسبت به سال های گذشته اشاره کرد و گفت: محرم امسال نسبت به سال های قبل غوغای بیشتری بود.

 

حجت الاسلام  والمسلمین محمدی گلپایگانی با بیان این که سابقه نداشت این همه جمعیت در یک نقطه دنیا در یک شبانه روز حضور داشته باشند، تصریح کرد: طبق آمار ارائه شده، بین 21 تا 26 میلیون نفر از نقاط مختلف جهان به کربلا راهی شدند.

 

رییس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به دوران زندگی رسول گرامی اسلام، خاطرنشان کرد: آن حضرت در زمانی متولد شدند که نه کتابخانه ای وجود داشت، نه دانشگاهی بود و نه مکتب خانه و معلمی بود. این انسان در محیطی بزرگ شد و آنچه که برای بشریت تا قیام قیامت و سعادتمندی در دنیا و آخرت لازم بود را بیان کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با بیان این که بزرگترین نعمت عظیم پیامبر(ص) واقعا ًشناخته شده نیست، گفت: یکی از اساسی ترین تعالیم پیامبر(ص)، وحدت و یگانگی است که امروز این اصل اساسی مورد هجمه دشمن قرار گرفته است و عوامل سرسپرده در بین مسلمانان دائما در حال پاشیدن بذر نفاق هستند.

 

وی با اشاره به این که در حال حاضر تکنولوژی در خدمت قتل و غارت است، افزود: امروز کشور با وجود قرار داشتن آتش در اطرافش، به برکت نظام مقدس و ولایت فقیه در آرامش و امنیت کم نظیر زندگی می کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در خصوص عشق و علاقه مردم به رهبری، افزود: رهبر ما فردی است که شبانه روز برای ارائه خدمت به مردم آماده است و زندگی این بزرگوار از حد متوسط معمول پائین تر است و شبانه روز در خدمت است.

 

وی با مقایسه جایگاه امروز کشور با زمان قبل و بعد انقلاب، اظهار داشت: مقام ایران در رتبه نانو از انگلستان جلو افتاده و امیدوارم روزی برسد که دست نیاز از غرب به شرق باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به این که مقام معظم رهبری جلسات مختلفی با دانشگاهیان و متفکران برگزار و استعدادهایی را کشف و سفارش و تربیت می کند، گفت: کجا چنین رهبری وجود دارد. ما باید شکرگذار باشیم که در این کشور قرآن، وحدت، پیامبر و آل پیامبر حاکم است.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی با بیان این که بیشترین نیاز مردم به خدمت است نه دعواهای سیاسی، قومی و مذهبی، بلکه خدمت است، اضافه کرد: مردم قدردان افراد خادم خودشان هستند و دوست دارند و علاقمند هستند. وقتی می دانند مسئول تمام وقت خود را برای مردم صرف می کند دوستش می دارند./950/پ202/س

ارسال نظرات