۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۹۵۰۰۰

فرانسه، کشور رئیس جمهورهای هرزه

خبرگزاری رسا ـ افشای رابطه پنهانی فرانسوا اولاند با یک زن بازیگر، اولین نمونه از این گونه فساد اخلاقی در میان رؤسای جمهور فرانسه نیست.
فرانسوا اولاند

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، خبرگزاری دولتی فرانسه اعلام کرد، پس از افشای رابطه پنهانی فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه، همسر وی که از سال 2007 با وی زندگی می کند، از 2 روز پیش در بیمارستان بستری شده است.

 

این خبرگزاری در ادامه می افزاید: لازم به یاد آوری است که در فرانسه برخلاف آمریکا، زندگی خصوصی مردان سیاسی توجه زیادی را برنمی‌انگیزد جز رئیس جمهور؛ این موضوع پس از ریاست جمهوری ژنرال دو گل و ژیسکاردستن، پس از آن فرانسوا میتران و آخرین آنها نیکلا سارکوزی و فرانسوا اولاند به اوج تازه ای رسید.

 

در مورد فرانسوا میتران از 1 یا 2 بانوی فرانسوی سخن می رفت، تا اینکه وی وجود یک فرزند دختر از یکی از معشوقه ها را پذیرفت و به مطبوعات معرفی کرد!

 

نیکلا سارکوزی نیز، تنها یک هفته پس از ورود به کاخ الیزه از همسر خود جدا شد و ارتباط خود را با خانم کارلا برونی، خواننده معروف فرانسوی، آشکار کرد.

 

اکنون فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه، که همیشه خود را معمولی خطاب کرده است، بدون اینکه کم ترین اطلاعی از رصد شدن زندگی خصوصی خود از سوی مجله کلوزر داشته باشد، در یک بامداد، تصویر خود و معشوقه جدید را بر روی جلد مجله می‌یابد و کار با دخالت نشریات دیگر به خصوص لوموند بالا می گیرد.

 

موضوع افشای این عشق پنهانی زمانی به صورت جدی به مطبوعات کشیده شد که شریک زندگی کنونی فرانسوا اولاند ـ که آپارتمان و دفتری نیز در کاخ الیزه به او اختصاص داده شده ـ با دریافت خبر جنجال‌آفرین اولاند، دچار ضربه عصبی شد و به بیمارستان منتقل گردید.

 

فرانسوا اولاند هنوز حاضر نشده است به طور رسمی نسبت به افشاگری‌های مجله کلوزر واکنش نشان دهد و سکوت را ترجیح داده است، ولی اصل سکوت، خود برای اهالی قلم پرمعنا می‌تواند باشد./1420/ 1409/ح

 

ارسال نظرات