۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۱۹۵۰۰۶

جوبایدن راپورتچی نتانیاهو

خبرگزاری رسا ـ بایدن در دیدار با نتانیاهو، وی را در جریان جزئیات توافقنامه هسته ای ایران قرار داد.
جوبايدن و نتانياهو

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، صدای آمریکا در گزارشی از دیدار جوبایدن با نتانیاهو و دادن اطلاعات جزئیات توافقنامه هسته ای ایران با گروه 1+5 خبر داد.


بر اساس این گزارش، جوبایدن معاون رئیس جمهوری آمریکا امروز سه شنبه در حالی مناطق اشغالی فلسطین را ترک می کند که در جریان دیدارش با نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی وی را در جریان جزئیات توافقنامه هسته ای ایران با گروه 1+5 گذاشته است.


همچنین گفته می شود که معاون رئیس جمهوری آمریکا به رژیم صهیونیستی اطمینان داده است که آمریکا خود را نسبت به اجرای تحریم ها علیه ایران متعهد می داند، حتی اگر قدرت های دیگر جهان برخی از تحریم ها را لغو کنند.


گفتنی است رییس جمهور آمریکا در حالی طی چند روز گذشته ایران را خطری برای امنیت و صلح منطقه و جهان دانسته است که اکنون منطقه به واسطه اعمال جنایتکارانه آمریکا با همدستی رژیم صهیونیستی و عربستان متشنج است و تروریست های تحت حمایت آنها با جنگ و خونریزی جنایت های زیادی را علیه بشریت در منطقه انجام می دهند.


همچنین باید متذکر شد که رژیم صهیونیستی دارای ده ها کلاهک هسته ای است و هیچگاه به عضویت آژانس بین المللی انرژی اتمی در نیامده است و خطری بالقوه برای امنیت جهانی به حساب می آید./1415/ 1409/ح

ارسال نظرات