۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۹۵۰۸۳

صد و نهمین شماره ندای رسا منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ صد و نهمین شماره سه روزنامه ندای رسا با موضوعات گوناگون فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، حوزوی و سیاسی راهی بازار مطبوعات شد.
صد و نهمين شماره نداي رسا

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، صد و نهمین شماره سه روزنامه ندای رسا با موضوعات گوناگون فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، حوزوی و سیاسی چاپ و منتشر شد.

گزارشی از نخستین روز سفر هیأت دولت به خوزستان، خبر دیدار وزیر اطلاعات با عشایر عرب خوزستان، آماده سازی 550 هزار هکتار زمین کشاورزی در خوزستان از جمله اخباری است که در صد و نهمین شماره از نشریه ندای رسا به چاپ رسیده است.

«وحدت راه یا تنها راه موفقیت» عنوان مطلبی است که در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،  صفحه ویژه این شماره از نشریه ندای رسا به چاپ رسیده است.

در بخش افلاکیان این شماره از نشریه ندای رسا مطلبی با عنوان خاطره خواندنی یک خلبان از شهید چمران به چاپ رسیده است که در آن می خوانیم:

اگه اشتباه نکنم در غائله کردستان بود که برای حمل مجروح به اون منطقه رفته بودیم. این بار هم قبل از پرواز دکتر "چمران" با خانم جوانی پای هواپیما اومد. در همون نگاه نخست احساس کردم که از آشنایان او باید باشد. خیلی گرم و دوستانه با من برخورد کرد. هردوی آنها رو به کابین هواپیما دعوت کردم.

هنوز تیک‌آف نکرده بودیم. دکتر من رو به همون خانم که فهمیدم همسرش است معرفی کرد. اهل لبنان بود. همین جوری با دکتر و همسرش غرق صحبت بودم که ناگهان دیدم خدابیامرز از کیف دستی‌اش یک کتاب با جلدی آبی بیرون آورده و در حال نوشتن در داخل جلدش است ... بعد از این که امضایش تموم شد با لبخند خاصی تحویل من داده و گفت: چون گفتی اهل مطالعه هستی این رو یادگاری از من داشته باش! نام کتاب "سیمای پاسدار" بود.  وقتی به درون جلدش نگاه کردم دیدم نوشته: "تقدیم به دوست بسیار عزیزم آقای بهروز مدرسی و

انگار همین دیروز بود، یادمه همسر دکتر چمران به من گفت: خیلی حوصله‌ام در کاخ نخست وزیری سر می‌رود، کسی همزبون و همدم ندارم ... بهش گفتم: می‌خواهی به همسرم بگم روزها بیاد پیش شما؟ و او صمیمانه تشکر کرد.

نمی‌دونم چند ماه یا چند سال از آشنایی من با دکتر و همسرش گذشته بود که در شب عروسی برادر ناتنی‌ام (علی فرزند بزرگ مادرم از همسرش) بودم که شنیدم دکتر شهید شده است. بی‌اختیار زدم زیر گریه ... و یواشکی به همسرم گفتم: من حالم خوب نیست، یک‌جور به مامانم ندا بده تا از مجلس به خونه بروم. از باشگاه زدم بیرون

در یکی از خیابان‌های جیحون جنوبی بروبچه‌های بسیج و کمیته که راه رو برای بازبینی مسدود کرده بودند ... وقتی چراغ قوه به چشمان من انداختند و آنها را متورم و قرمز دیدند، از من خواستند پیاده شوم و برخورد تندی کردند وقتی دلیل اعمال غیرطبیعی اونها رو پرسیدم، گفتند: به‌خاطر شهادت دکتر چمران است! و ما یک زمانی از یاران نزدیک او بودیم. گفتم: امضای دکتر رو می‌شناسید؟ و سپس از داشبورد ماشینم کتابی رو که دکتر امضا کرده بود نشون دادم ... نمی‌دونید چه منقلب شدند و با احترام خاصی بدرقه‌ام کردند.

لازم به ذکر است سه روزنامه ندای رسا با مدیر مسؤولی سید علوان نجاتی موسوی، سردبیری پیمان علی نژاد و همکاری هیأت تحریریه چاپ و منتشر شده است.  

گفتنی است، علاقه مندان برای دسترسی به آرشیو ندای رسا می توانند به پایگاه اطلاع رسانی www.irennews.com مراجعه کنند./9464/د102/س

ارسال نظرات