۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۱۹۵۱۶۳

دیدار رییس دانشگاه ادیان و مذاهب با حجت الاسلام والمسلمین حسنی

خبرگزاری رسا ـ رییس دانشگاه ادیان و مذاهب با حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی دیدار های جداگانه داشت.
حجت الاسلام والمسلمين حسني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت‌الاسلام سیدابوالحسن نواب، رییس دانشگاه ادیان و مذاهب به همراه هیأتی شب گذشته با حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی دیدار و گفت و گو کرد.

 

رییس دانشگاه ادیان و مذاهب در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین حسنی را نماد اقتدار آذربایجان و سردار امام خمینی (ره) نامید و گفت: مجاهدت ها و مبارزات شما در دوران رژیم پهلوی و انقلاب در کشور مطرح است.

 

حجت الاسلام نواب در ادامه با اشاره به وجود اقوام، ادیان و مذاهب مختلف در استان آذربایجان غربی بر لزوم حفظ وحدت تاکید کرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار با تقدیر از حضور رییس دانشگاه ادیان و مذاهب قم و هیئت همراهشان، برای آن‌ها آرزوی توفیق کرد.

 

در این دیدار حجت‌الاسلام سید محمد فخری، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی و جمعی علماء استان حضور داشتند.

 

 

گفتنی است، حجت‌الاسلام ابوالحسن نواب پس از دیدار با حجت الاسلام غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه با قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفت‌وگو کرد./936/پ202/ب

ارسال نظرات