۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۹۵۱۹۳
مسؤول بسیج طلاب خوزستان:

فلسفه وجودی گروه های تکفیری جلوگیری از اتحاد امت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان گفت: تکفیر های حافظان و اجرا کنندگان طرح ها و توطئه های دشمن در منطقه خاورمیانه هستند.
وحدت

حجت الاسلام علی کاظم بهرام، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرارسیدن میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و هفته وحدت، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران نقش ویژه ای در ایجاد اتحاد میان ملت ها و مذاهب را در برهه کنونی دارد.


وی با بیان این که فلسفه وجودی جمهوری اسلامی ایجاد اتحاد میان مسلمانان است، خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده اسلام طرح های شوم خود را متمرکز مسلمانان به ویژه شیعه کرده اند.

 

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان اظهار داشت: نظام اسلامی ایران بر مبنا و اندیشه های مکتب علوی و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تأسیس و تشکیل شد.

 

حجت الاسلام بهرام تبعیض قومی و مذهبی را امری ناپسندیده خواند و افزود: اقوام و مذاهب در نظام جمهوری اسلامی از جایگاه یکسانی برخوردارند.

 

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان بیان این که هیچ مذهبی همانند مذهب اهل بیت(ع) وحدت اسلامی را از ارکان دینی خود نمی داند، تصریح کرد: دفاع کشور ایران از مردم غزه هیچ منافعی را دربرندارد و ایران نمی گوید فلسطین کشوری سنی مذهب است بلکه آن را قطعه ای از اسلام می داند.

 

حجت الاسلام بهرام همچنین در ادامه با اشاره به پشت پرده تکفیر ها و کمک آن ها از سوی دولت های غربی اظهار داشت: تکفیر ها پیاده نظام و حافظان منافع استکبار جهانی در منطقه هستند.

 

وی با بیان این که غرب قدرت پوشالی خود را در تکفیرهای وهابی تزریق کرده تا طرح های خود را به ثمر برسانند، ابراز داشت: تأمین منافع غربی در منطقه خاورمیانه به حضور تکفیر ها بستگی دارد.

 

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان در ادامه با اشاره به اقدامات تکفیرها در سوریه اظهار داشت: فتواهای علمای فرقه های تکفیر هیچ مبنای اسلامی ندارند./9458/ت303/ب

ارسال نظرات