۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۹۵۲۰۷
نماینده بابل در مجلس:

وحدت تنها راه قطع دستان پلید استکبار از کشورهای اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بابل در مجلس با بیان این که وحدت تنها راه قطع کردن دستان پلید دشمنان و مستکبران از کشورهای اسلامی است، خاطرنشان کرد: امت اسلامی اگر می خواهند مستقل زندگی کنند نباید اجازه دهند که دشمنان با تفرقه و اختلاف زمینه را برای تحقق اهداف و منافع استکباری خود فراهم کنند.
حجت الاسلام علي اکبر ناصري

حجت الاسلام علی اکبر ناصری، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با گرامی داشت فرارسیدن هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام گفت: حضرت محمد(ص) تحول گر تاریخ بشری است که باید از شمس عالم افروز نبوی بهره برداری مناسبی داشته باشیم.

 

وی با اشاره به این که وحدت یکی از ارکان مبنایی برای بهره وری از مواهب ملکی و ملکوتی الهی است، بیان داشت: دست خداوند منان با جایی است که جمع بوده و در کنار یکدیگر به دنبال پیشبرد امور باشند.

 

حجت الاسلام ناصری با بیان این که وحدت تنها راه قطع کردن دستان پلید دشمنان و مستکبران از کشورهای اسلامی است، خاطرنشان کرد: امت اسلامی اگر می خواهند مستقل زندگی کنند نباید اجازه دهند که دشمنان با تفرقه و اختلاف زمینه را برای تحقق اهداف و منافع استکباری خود فراهم کنند.

 

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که امت اسلامی باید بدانند که همه تلاش و سرمایه گذاری دشمنان نابودی اسلام ناب است، افزود: هر گونه اختلاف و تفرقه در میان مسلمانان تنها به نفع رژیم صهیونیستی و غربی ها است.

 

وی بصیرت و هوشیاری مهم ترین رسالت امروز امت اسلامی در برابر توطئه های دشمنان دانست و گفت: دشمن هر روز با رنگ خاصی توطئه ها و نقشه های خود را عملیاتی می کند که باید در این خصوص هوشیارانه برخورد کنیم.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اضافه کرد: هر جایی که حرکت براساس مدار سنن الهی، آیات وحیانی، آموزه های دینی و منافع و مصالح حقه مردمی باشد شامل عنایات خاص خداوند منان شده که بسیار کارگشا است.

 

حجت الاسلام ناصری با بیان این که وحدت امر ارزنده ای است که باید در راستای تحقق آن همگان تلاش داشته باشند، بیان داشت: وحدت به عنوان امری پیشبرده در راستای توسعه و پیشرفت بوده که باید به آن توجه شود.

 

نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به این که تحریم های ظالمانه ای از سوی غرب بر علیه ایران اسلامی صورت گرفته است، ادامه داد: در شرایط تحریم ها وحدت نقش والایی دارد که می توان در کنار یکدیگر به موفقیت رسید.

 

وی با تاکید بر این که دولت، مجلس، احزاب و همگان باید در راستای وحدت حرکت کنند، بیان داشت: توجه به نقش وحدت تأثیر ارزنده ای در فضای امور داشته و کارساز است.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که برخورد با مفسدان اقتصادی نیازمند اقدام قاطعانه، بی رحمانه و بی امان است تا اثرگذار باشد، گفت: اگر کسی می خواهد در سیستم اقتصادی کشور اخلال ایجاد کرده و اقتصاد را به هم بریزد باید به درستی با آنان برخورد شود./950/ت302/ج

ارسال نظرات