۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۹۵۳۴۶

دیدار جمعی از طلاب حوزه علمیه امام خمینی ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان

خبرگزاری رسا ـ جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه به همراه جمعی از نمایندگان طلاب ارومیه ای مقیم قم به دیدار حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی رفتند.
حجت الاسلام قريشي

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه به همراه جمعی از نمایندگان طلاب ارومیه ای مقیم قم به دیدار نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین قریشی رفتند.

 

در ابتدای دیدار، حجت الاسلام شامی مدیر حوزه مهدی موعود قم که به نمایندگی از طلاب ارومیه ای مقیم قم در این جلسه حضور بهم رسانده بودند با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی به عنوان امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان پیام حضرت آیت الله نوری همدانی را مبنی بر تبریک این انتصاب و اعلام حمایت از امام جمعه ارومیه را قرائت کردند.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی در این پیام از زحمات حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی در طی این چند سال تقدیر بعمل آورده و از حجت الاسلام قریشی خواستند تا همانند سالهای گذشته از مقام ولایت دفاع کرده و پشتیبان رهبری باشند.

 

سپس در ادامه مراسم، نماینده جدید ولی فقیه در استان آذربایجان غربی از زحمات تمام کسانی که در مراسم تودیع و معارفه حضور داشتند، قدردانی کرد.

 

امام جمعه جدید ارومیه افزود: رسیدن به امورات حوزه از مسؤولیت های امام جمعه است و در اولویت برنامه های کاری من رسیدگی به وضع حوزه های علمیه است.

 

وی گفت: همه این امورات، از اعتبارات دنیوی است و من و یا ابوی برای این مسؤولیت قدمی را برنداشته ایم، زمانی که از تهران با بنده تماس گرفته شد و به دیدار مقام معظم رهبری رفتم از موضوع اطلاع یافتم.

در پایان این دیدار بیاینه ای از سوی جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه در حمایت از انتصاب بجا و شایسته حجت الاسلام قریشی قرائت شد./916/د101/ب

ارسال نظرات