۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۵
کد خبر: ۱۹۵۴۱۶
در مناسبت های مختلف سال صورت می گیرد؛

اعزام 12 هزار مبلغ به مناطق مختلف مازندران

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از اعزام بیش از 12 هزار مبلغ دینی در مناسبت ها به مناطق مختلف استان خبر داد.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، شنبه شب در دیدار نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با گرامی داشت میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام صادق(ع)، گفت: سبک زندگی پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت معصومین(ع) راهگشای بسیاری از مسایل و مشکلات مادی و معنوی انسان ها است.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که فعالیت های مختلفی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران انجام شده است، گفت: 12 هزار مبلغ در مناسبت های مختلف مذهبی در سال به مناطق شهری و روستایی استان اعزام شدند.

 

وی با اشاره به این که توسعه و نشر فعالیت های قرآنی باید با نگاهی ویژه مورد توجه باشد، ادامه داد: طرح تربیت مربیان قرآنی درشهرها و روستاهای استان برای آموزش قرآن کریم به نونهالان و اقشار مختلف مردمی صورت گرفته است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که تقویت اعتبارات قرآنی و فرهنگی یک ضرورت است، بیان داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به این مقوله مهم توجه ارزنده ای داشته باشند.

 

حجت الاسلام شکریان، ادامه داد: درخواست ما از مجلس شورای اسلامی در این راستا بوده تا در بخش تنظیم و توزیع اعتبارات بخش های قرآنی و فرهنگی سطح کشور نگاه ویژه ای به سازمان تبلیغات اسلامی داشته باشد.

 

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تقدیر از فعالیت های خوب و گسترده سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه فعالیت های فرهنگی، قرآنی و دینی، گفت: توجه ویژه ای به این بخش باید صورت گیرد که در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تمام تلاش و توان خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم در جهت افزایش بودجه و اعتبارات اقدامات لازم را انجام دهیم.

 

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این که ترویج فرهنگ دینی باید مورد توجه قرار داشته باشد، بیان داشت: ترویج ارزش های والای دینی امری ضروری است که همگان باید در راستای اعتلای آن تلاش و اهتمام وافری را داشته باشند./950/پ203/ب

ارسال نظرات