۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۶
کد خبر: ۱۹۵۴۲۰
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران:

حفظ وحدت اسلامی از واجبات جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران حفظ وحدت اسلامی را از واجبات عنوان کرد و گفت: تنها عامل وحدت و دوری از تفرقه ،تمسک به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.
وحدت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد انتظاری، مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران شنبه شب در مسجد جامع نکا با تبریک میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: پیام گرامی اسلام ستاره صبح درخشان برای بشریت است و عمل به سیره و روش ایشان جامعه را از بسیاری ناهنجاری ها و رکود باز خواهد داشت.

 

وی افزود: وحدت شیعه و سنی دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناامید می‌کند و لذا باید بدانیم که با حفظ وحدت دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکا نمی‌توانند کوچکترین خللی در تصمیمات مسلمانان ایجاد کنند.

 

حجت الاسلام انتظاری با بیان این که وهابیت، تکفیری ها و بهایی ها به جهان اسلام جفا می کنند یادآور شد: افراد تکفیری بی‌شک از سوی کشورهای غربی برای بر هم زدن آرامش در کشورهای اسلامی تربیت می‌شوند و لذا ما باید با اتحاد مانع از بر هم زدن آرامش در بین مسلمان شویم.

 

وی بیان داشت:‌ وحدت و یکپارچگی در عمل و گفتار کشورهای اسلامی تنها با تمسک به قرآت و عترت محقق می‌شود.

 

حجت الاسلام انتظاری اعلام داشت: ما مسلمانان اعم از شیعه و سنی در بیشتر مسائل اعتقادی خود وحدت داریم و همگی به خدا، پیامبر (ص) و کتاب آسمانی قرآن ایمان داریم.

 

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران ادامه داد: وحدت بین مسلمانان مهم ترین راه حل مقابله با دشمنان است که باید با الگوبرداری از سیره نبوی و اخلاق مداری انجام شود.

 

حجت الاسلام انتظاری بیان داشت: فقدان اخلاق در جامعه امروزی موجب بروز ناهنجاری های مختلف شده است و بداخلاقی آفت بزرگی است که نباید در جامعه اسلامی رسوخ کند.

 

وی، هفته وحدت را فرصتی برای تثبیت اقتدار امت اسلامی در جهان دانست و یادآور شد: دشمنان از هر فرصت و بهانه ای برای رسوخ در دین اسلام استفاده می کنند و لذا اتحاد همه جانبه شیعه و سنی و وحدت و یکپارچگی در بر هم زدن توطئه های دشمنان بسیار تاثیر گذار است.

 

حجت الاسلام انتظاری افزود: ملت‌های مسلمان باید با وحدت بین خود بتوانند در مقابل دشمنان جهانی اسلام ایستادگی کنند./950/پ203/ب

ارسال نظرات