۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۹۵۴۷۴
همزمان با سالروز میلاد پیامبر و امام صادق صورت گرفت؛

دیدار امام جمعه اراک با امام جمعه سابق و جدید ارومیه

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز میلاد نبی مکرم اسلام و امام صادق (ع) نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با حجج اسلام غلامرضا حسنی و سید مهدی قریشی دیدار و گفت و گو کرد.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز مصادف با میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور در منزل حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، روحانی مبارز و نستوه آذربایجان با ایشان دیدار و گفت و گو کرد.

  

آیت الله دری نجف آبادی در این دیدار با اشاره به حضور هر دو در دور اول مجلس شورای اسلامی، گفت: یادآوری همراهی با حجت الاسلام و المسلمین حسنی در آن روزها بسیار خوشحال کننده است و خاطرات خوبی را در ذهن تداعی می کند.

 

وی در ادامه با اشاره به کناره گیری حجت الاسلام والمسلمین حسنی از نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه ارومیه، از زحمات این روحانی مجاهد در طول بیش از سه دهه تشکر و برای ایشان  آرزوی توفیق روز افزون و سلامتی کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسنی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از ملاقات آیت الله دری نجف آبادی، اظهار داشت: من عنایت و الطاف رهبر معظم انقلاب را فراموش نکرده و قدردان خواهم بود.

 

در این دیدار حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه  نیز آیت الله دری نجف آبادی را همراهی کرد.

 

آیت الله دری نجف آبادی همچنین در دیدار با امام جمعه جدید ارومیه انتصاب شایسته حجت السالام و المسلمین قریشی به عنوان نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه را تبریک گفت و برای ایشان آرزوی توفیق کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نیز در این دیدار از حضور آیت الله دری نجف آبادی قدردانی کرد و افزود: نیازمند تجارب ارزشمند شما بزرگان برای حضور بیشتر در بین مردم و انجام نحو احسن وظایف محوله هستم.

 

گفتنی است، آیت الله دری نجف آبادی روز شنبه به منظور شرکت در کنگره ملی امام صادق (ع) که روز گذشته در شهرستان خوی برگزار شد، به آذربایجان غربی سفر کرده بود.

 

سخنرانی در کنگره ملی امام صادق(ع)، حضور در جمع علماء و مسؤولان شهرستان سلماس، دیدار با حجت الاسلام و السلمین غلامرضا حسنی روحانی مجاهد آذربایجان، آیت الله قریشی، عضو خبرگان رهبری و حجت الاسلام و المسلمین قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه از برنامه های سفر آیت الله دری نجف آبادی به آذربایجان غربی بود./936/پ202/ب

ارسال نظرات