۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۱۹۵۴۸۷
در دیدار امام جمعه بیرجند مطرح شد؛

تقدیر آیت الله نوری همدانی از مهمان نوازی مردم خراسان جنوبی

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از مهمان نوازی مردم این استان در سفر ماه گذشته خود تقدیر کرد.
آيت الله نوري همداني سفر آيت الله نوري همداني به خراسان جنوبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی رضایی بیرجندی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به همراه برخی از مسؤولان روحانی این استان، عصر یکشنبه در قم با حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار و گفت وگو کرد.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی در سخنانی کوتاه از مهمان نوازی مردم استان خراسان جنوبی تقدیر و تاکید کرد: مردم خراسان جنوبی و شهرستان های قاین، نهبندان و دیگر شهرستان های تابعه همواره از انقلاب و ارزش ها و ولایت فقیه دفاع کرده اند.

 

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی از قدیم الایام خاستگاه علما، ادیبان و شخصیت های فرهنگی برجسته ای بوده است.

 

در این دیدار که در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی انجام شد، حجت الاسلام رضایی امام جمعه بیرجند از حضور این مرجع تقلید در استان خراسان جنوبی سپاسگذاری کرد.

 

وی سفر این مرجع تقلید به استان خراسان جنوبی را مایه خیر و برکت معنوی برای این استان و شهرستان های تابعه ارزیابی کرد و گفت: سفر این مرجع تقلید به خراسان جنوبی با استقبال بسیار باشکوه مردم روبرو شده بود.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند بیان کرد: اقدام حضرت آیت الله نوری همدانی در انجام سفرهای استانی ابتکاری است که تاکنون در سطح مرجعیت کمتر سابقه داشته است.

 

گفتنی است، سفر پنج روزه حضرت آیت الله نوری همدانی ماه گذشته به استان خراسان جنوبی انجام شد. این مرجع تقلید در این سفر افزون بر دیدار با علما، مدیران و اقشار مختلف مردم، به دو شهرستان قاین و نهبندان نیز سفر کرد.

 

لازم به ذکر است، حجت الاسلام رضایی روز گذشته نیز با حضور در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی دیدار و گفت وگو کرد/924/پ202/ج

ارسال نظرات