۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۹۵۸۱۴
شیخ عیسی قاسم:

کمک به جریان‎های تکفیری سبب تباهی دنیا و آخرت می‎شود

خبرگزاری رسا ـ رهبر شیعیان بحرین، حضرت محمد(ص) را پیامبر رحمت دانست و گفت: کمک به جریان‎های تکفیری سبب تباهی دنیا و آخرت می‎شود.
آيت الله شيخ عيسي قاسم رهبر شيعيان بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در مراسمی که به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) در منطقه سار واقع در غرب منامه برگزار شد، حضرت محمد(ص) پیام آور رحمت دانست و گفت: خداوند با ولادت پیامبر اعظم(ص) رحمت خودش را بر مردم کامل کرد.


وی با  اشاره به آیه 128 سوره توبه بیان داشت: خداوند، انسانی با قلب سرشار از مهربانی را برای بشریت مبعوث کرد که رهبری امت اسلامی و اهل ایمان را بر عهده گیرد.


این عالم بحرینی افزود: رحمت خداوند بسیار وسیع و گسترده است و هر انسانی که در مسیر حق و حقیقت قدم بردارد و تقوای الهی را رعایت کند بیشتر شامل رحمت الهی می‎شود.


وی ادامه داد: رحمت خداوند شامل همه موجودات می‎شود ولی میزان آن متفاوت است.


آیت الله عیسی قاسم خداوند را عادل خواند و تصریح کرد: خداوند نسبت به همه اعمال انسان‎ها عدالت را رعایت می‎کند و امکان ندارد شخصی عمل نیکی را انجام دهد ولی خداواند او را عذاب دهد.


وی اسلام را دین رحمت و مهربانی دانست و عنوان کرد: اسلام با تعیین احکام و قوانین تربیتی مسیر حق را برای انسان‎های که خواستار حق و حقیقت هستند نشان داده است.


رهبر شیعیان بحرین آیه‎های 154 تا 163 سوره اعراف را تعیین کننده مسیر انسان‎ها بیان کرد و خاطرنشان ساخت: رمز موفقیت و بر طرف شدن مشکلات زندگی انسان‎ها توجه به قوانین اسلامی و رعایت کامل آنان است.


وی مسأله کمک به دیگران را به دو دسته تقسیم کرد و توضیح آنان گفت: کمک به دیگران یا برای رسیدن به خیر و یا برای دست یابی به شر صورت گرفته است.


شیخ عیسی قاسم اظهار داشت: پیروی از مسائل جریان‎های تکفیری و کمک به اشرار موجب سیاه و تباه شده دنیا و آخرت می‎شود./994/ب902/د

ارسال نظرات