۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۱۹۵۸۵۲

سبقت صنایع اروپایی برای حضور در ایران

خبرگزاری رسا ـ شرکت‌ها و صنایع اروپایی، برای بازگشت به بازار ایران روزشماری می‌کنند چراکه این شرکت ها می دانند ایران ظرفیت‌های بالایی برای سرمایه‌گذاری دارد.
شرکت هواپيمايي لوفت هانزا

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا؛ دویچه وله در خبری گفت: کارآفرینان اروپایی با تعلیق تحریم‌های ایران در تکاپوی بازاریابی و قرارداد‌های جدید با این کشور هستند.


به گزارش این خبرگزاری؛ شرکت‌ها و صنایع اروپایی با لغو برخی تحریم‌ها، برای بازگشت به بازار ایران روزشماری می‌کنند چراکه این شرکت ها می دانند ایران ظرفیت‌های بالایی برای سرمایه‌گذاری دارد.


قابل ذکر است از جمله شرکت ها و صنایع پیشگامی که پس از توافقات ژنو برای حضور در ایران از دیگران سبقت گرفته اند شرکت‌های هواپیمایی و کمپانی‌های خودروسازی اروپایی می باشند.


به گفته دویچه وله؛ شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا درصدد پروازهای روزانه و افزایش ظرفیت مسافران خود برآمده است. "ترکیش ایرلاینز" نیز در تلاش گرفتن مجوز برای گسترش پروازهای خود به ایران است.


کریستف فرانتس مدیرعامل لوفت‌هانزا از آب شدن یخ روابط با ایران ابراز خشنودی کرده و گفته است: درآمد ما از نقل و انتقال مسافر و گمرک بالا خواهد رفت.


مدیرعامل لوفت‌هانزا این سخنان را در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی فونیکس و در حاشیه اجلاس داووس بیان کرده است. /1421/1409/ح

ارسال نظرات