۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۹۵۸۶۸
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفان:

هیچ اقدام و گفت‌وگویی نباید زمینه عدم برائت از استکبار جهانی را فراهم کند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفان با تأکید بر این‌که برائت مسلمانان باید از آمریکا و رژیم صهیونیستی باشد نه از خودی‌ها، گفت: هیچ اقدام و گفت‌وگویی نباید زمینه را برای از بین بردن برائت و کینه نسبت به استکبار جهانی فراهم کند.
حجت‌الاسلام تويسرکاني مسؤول نمايندگي ولي فقيه در بسيج مستضعفان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام تویسرکانی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت برگزار شد، با بیان این‌که عصر حاصر عصر بازگشت انسان به دین و ارزش‌های الهی است، گفت: انقلاب اسلامی آغازگر دوران سرور بشر در آخرالزمان و احیاگر ارزش‌های الهی است.

وی ادامه داد:‌ بازگشت بشر به سوی خدا پرستی موجب تلاش شیاطین برای دوری انسان‌ها از خداپرستی و خدا محوری می‌شود و زمینه‌های فساد و تباهی را فراهم می‌کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفان با بیان این‌که عوامل و وسائل هوا و هوس در هیچ زمانی مانند امروز در اختیار بشر نبوده، ابراز کرد:‌ امروز نسل جوان در معرض انواع و اقسام فسادها و منکرات قرار دارد.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با تأکید بر این‌که جمهوری اسلامی ایران آغازگر خداپرستی و احیای ارزش‌ها در جهان است، گفت: با توجه به این امر کشور ما مرکز توجه شیاطین قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که امروز 3 هزار ساعت برنامه علیه فکر و اندیشه اسلام ناب تولید و پخش می‌شود، اظهار داشت: کارگردان هجمه‌های وارده شده به دین شیطان است و اجرا کنندگان، عوامل او هستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفان یکی از اقدامات شیطان را راهبرد ایجابی برای رسیدن به اهداف خود دانست و افزود: شیطان در عرصه دین داری افرادی را تربیت می‌کند و در میان جامعه نفوذ می‌دهد.

حجت‌الاسلام تویسرکانی افراطی گری در حوزه دین داری را از دیگر راه‌های شیطان دانست و ابراز کرد:‌ تا چند سال پییش گروه‌های تکفیری و سلفی به این شکل وجود نداشتند اما این گروه‌ها امروز به خطری برای جهان تبدیل شده‌اند.

وی با بیان این‌که گروه‌های تکفیری در میان سنی و شیعه رشد کرده‌اند، گفت:‌ این‌ها با اصل اسلام مخالف و با اقدامات تفرقه آمیز خود به دنبال اختلاف مسلمانان هستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفان، بد معرفی کردن اسلام را از اهداف گروه‌های تکفیری دانست و اظهار کرد: مردم جهان اقدامات وحشی گرایانه گروه‌های تکفیری را به پای اسلام می‌گذارند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی تأکید کرد:‌ گروه‌های تکفیری به خواست آمریکا و رژیم صهیونیستی عمل کرده و به جای مبارزه با استکبار جهانی به جنگ با امت حزب‌الله و مجاهدان فی سبیل‌الله می‌روند.

وی با اشاره به خطر نفوذ جریان‌های تکفیری در میان شیعیان، گفت: متأسفانه در میان شیعیان نیز عده‌ای اهل سنت را کافر دانسته و برائت از مقدسات انها را واجب می‌دانند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفان ادامه داد: این گروه به نام شیعیان برائتی مشهور شده و با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای همان کاری را می‌کنند که وهابیت و تکفری‌ها انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی تأکید کرد: رهبر معظ انقلاب در قبال این افراد شیعه نما فرمودند؛ تشیعی که مرکزش لندن و آمریکا است، واقعی نیست.

وی تصریح کرد: کسانی که پرچم حمایت از اهل بیت(ع) را در دست گرفته و با توهین به مقدسات اهل سنت به دنبال تفرقه و اختلاف هستند مسیر را اشتباه می‌روند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفان با بیان این‌که حقانیت اهل بیت(ع) با توهین و ناسزا نسبت به مذاهب دیگر اسلامی مشخص نمی‌شود، گفت: حقانیت مذهب اهل بیت(ع) با مهربانی، مودت و تلاش برای وحدت امت اسلامی محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با تأکید بر این‌که برائت مسلمانان باید از آمریکا و رژیم صهیونیستی باشد نه از خود، اظهار داشت: فریاد برائت و کینه ما نباید نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی کم شود و هیچ اقدام و گفت‌وگویی نباید زمینه را برای از بین بردن این کینه فراهم کند./927/پ202/ج  

ارسال نظرات