۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۱۹۵۹۳۶
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

تکامل جامعه اسلامی در گرو پویایی حوزه‌های علمیه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که سلامت دینی، فرهنگی و اخلاقی جامعه اسلامی در گرو پویایی حوزه های علمیه است، گفت: حوزه های علمیه حافظان اصلی دین هستند.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نقش سرنوشت ساز حوزه های علمیه در جهان اسلام، بیان داشت: حوزه های علمیه حافظان اصلی دین در برابر دشمنان هستند.

وی با بیان این که حوزه های علمیه و علما در هدایت و روشنگری جامعه نقش بسزایی دارند، گفت: جامعه امروز در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان بیش از هر زمان دیگری به حضور حوزه های علمیه فعال نیازمند است.

رسالت حوزه‌های علمیه تعلیم و تربیت جوانان است

حجت الاسلام مبلغی با  اشاره به این که دشمن می خواهد جوانان و جامعه ما را به سمت بی‌فرهنگی سوق دهد، افزود: باید جامعه اسلامی را در برابر توطئه های دشمنان آگاه سازد و این توطئه ها را به گوش جهانیان برساند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که رسالت حوزه‌های علمیه تعلیم و تربیت جوانان است، افزود: حوزه های علمیه در تربیت، اخلاق، اعتقاد و ایمان مردم نقش مهمی دارند.

وی با بیان این که سلامت دینی، فرهنگی و اخلاقی جامعه اسلامی در گرو پویایی حوزه های علمیه است، خاطرنشان کرد: مسؤولیت حوزه های علمیه در راستای تربیت نیروهای انسانی به ویژه جوانان بسیار سنگین است.

حجت الاسلام مبلغی در پایان خاطرنشان کرد: ایستادگی انقلاب اسلامی در برابر دنیا و کوتاه کردن دست بیگانگان، در سایه روشنگری های حوزه های علمیه بود./9451/ت303/ب

ارسال نظرات