۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۶
کد خبر: ۱۹۶۰۰۰
بخش پایانی/ حجت الاسلام والمسلمین تقوی:

سوریه بخشی از منافع ملی ایران است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در مراسم گرامیداشت ششم بهمن آمل با اشاره به این که در صورت کوچکترین اشتباهی از تهران تل آویو را خواهیم زد و آن ها این را می دانند، گفت: ما قهرمانانه وارد میدان می شویم که این از عزت و برکت خون شهدا و رهبری های رهبری فرزانه انقلاب است.
حجت الاسلام تقوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور شنبه شب در مراسم بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل که در مصلی قدس شهرستان برگزار شد با بیان این که امروز نظام اسلامی قدرتمند و تاثیرگذار است، گفت: ما به مذاکره با آمریکا آن قدر نیازمند نیستیم که آن ها هستند.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، بیان داشت: آن ها می خواستند غزه را در جنگ هشت روزه بگیرند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت ما به زودی بساط غزه را برمی چینیم و حداکثر تا 49 روز کار را تمام می کنیم، اما تا هشت روز نشده به التماس افتادند که ما در آن جا از غزه حمایت کردیم.

 

وی با اشاره به این که آن ها خواستند در مدت یک هفته کار حزب الله لبنان را تمام کنند که ما نخواستیم، ادامه داد: حزب الله لبنان فرزندان عاشورا بوده و در جنگ 33 روزه چنان سیلی به صورت آن ها زدند که نمی توانند هرگز آن را جبران کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با بیان این که به عراق حمله کرده و می خواستند در آن جا یک دولت دست نشانده را قرار دهند که ما نگذاشتیم، بیان داشت: مردم عراق از راهنمایی و رهبر و ملت ایران تبعیت کردند و مهره های ایادی استکباری نتواستند در آن جا بیایند.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر این که سوریه خط مقدم مقاومت است، ادامه داد: همه منافع ملی ما در کشور نبوده و بخش عظیمی از آن ها در دنیا وجود دارد که ما باید آن را شناخته و حفظ کنیم.

 

وی با اشاره به این که آن ها می خواهند نظام سوریه را درهم شکسته تا حوزه امنی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کنند که ما نگذاشتیم، گفت: از کشورهای سران دنیا تروریست به سوریه آمدند تا مساجد را منفجر کرده، قبور صحابه پیامبر را تخریب کرده و مسلمانان را بکشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با بیان این که یک تروریست جنایتکار به صورت رسمی اعلام می کند من 146 نفر را با دست خود سر بریدم، بیان داشت: آن ها با حمله پول ها کاری را از پیش نبردند و ما نگذاشتیم تا آنان موفق شوند.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر این که ما باید شجاعانه و قهرمانانه وارد مذاکره شده و از موضع عزت بهره گیری کنیم، ادامه داد: نرمش به معنای آن بود که ما اهل منطق هستیم و به آمریکا می گوییم هر روزی می گویید گزینه نظامی روی میز است اگر چنین توانی داشتید یک لحظه هم امان نمی دادید.

 

وی با اشاره به این که ما از تهران همین تل آویو را می زنیم و آن ها این را می دانند، گفت: ما قهرمانانه وارد میدان می شویم که این از عزت و برکت خون شهدا و رهبری های رهبری فرزانه انقلاب است.

 

حجت الاسلام والمسلمین تقوی، ادامه داد: آن ها فتنه 88 را به راه انداختند تا بساط نظام را جمع کنند ولی کاری از پیش نبردند و انشاالله روزی شود تا اسناد محرمانه در این خصوص پخش شود تا ببینید ای ها چه کسانی بودند و بعد از انتخابات یازدهم نیز عده ای بویی به مشام آن ها رسید که باید بدانند ملت ما همان ملت حماسه های ششم بهمن و نهم دی است.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این که آمریکا از اول انقلاب ما را تحریم کرده و در سال های اخیر حلقه ها را تنگ کرد که ما در همین تحریم ها رشد کردیم، گفت: دنیا اگر با ایران کنار نیاید ضرر می کند و ایران یکی از قدرت های اثرگذار منطقه است.

 

وی، اضافه کرد: ملت ایران از همان روز اولی که به صحنه آمد و با امامش بیعت برقرار کرد گفت نهضت ما حسینی است که در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند مرد این میدان هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین تقوی، بیان داشت: آمریکا باید مراقب حرف زدن خود باشد و آن هایی که به این لبخندها دل خوش کردند باید توجه داشته باشند که فریبنده است.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این که دولت و مردم باید دست در دست هم داده و کشور را بسازند، گفت: همه باید در پیروی از ولی فقیه و سیاست های ایشان راه را دنبال کنیم که پیروزی در همین مسیر است.

 

وی با اشاره به این که مشکل داریم ولی باید با تدبیر، هوشمندی و وحدت همراه با حفظ ارزش ها آن را حل کنیم، بیان داشت: مردم ما در پای ارزش ها فرزندان خود را دادند که باید آن را به نحوی شایسته حفظ کنیم./950/پ202/ب

ارسال نظرات