۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۹۶۰۳۱
در آزمون حوزه علمیه سفیران کشور؛

طلاب اهوازی حائز رتبه های برتر شدند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت اهواز از کسب رتبه برتر از سوی طلاب این حوزه علمیه در آزمون سراسری حوزه های علمیه سفیران هدایت کشور خبرداد.
طلاب اهوازی حائز رتبه های برتر شدند

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت اهواز، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برتری طلاب این حوزه علمیه در آزمون سراسری حوزه های علمیه سفیران هدایت کشور ابراز داشت: نفرات برتر در این آزمون 15 نفر بوده که این تعداد 5 نفر از حوزه علمیه سفیران هدایت اهواز بوده اند.

 

وی با بیان این که حوزه علمیه سفیران هدایت اهواز برای سال های پی در پی برتری آزمون سراسری را به خود اختصاص می دهد، اظهار داشت: با توجه به آمارها و بررسی های انجام شده از مرکز مدیریت حوزه علمیه قم حوزه علمیه سفیران هدایت اهواز از برترین مراکز علمی و پژوهشی در کشور است.

 

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر فعالیت های پژوهشی حوزه علمیه سفیران هدایت گفت: آموزش رشته تبلیغ در حوزه علمیه سفیران هدایت به صورت تخصصی انجام و یکی از تأمین کنندگان مبلغ دینی به شمار می رود.

 

استاد حوزه علمیه به برگزاری مراسم تجلیل از نفرات برتر آزمون سراسری حوزه علمیه سفیران هدایت اشاره کرد و افزود: برای تشکر و قدردانی از تلاش های طلاب شرکت کننده در آزمون مراسمی ویژه برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: از مهمانان و سخنرانان این مراسم آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان که به یقین می توان گفت که ایشان یکی از پشتیبانان و ایده پردازان در زمینه پیشرفت حوزه علمیه سفیران هدایت است.

 

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت اهواز همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، مدیر حوزه های علمیه خوزستان در این مراسم حضور و به سخنرانی خواهند پرداخت.

 

حجت الاسلام موسوی به زمان برگزاری مراسم تجلیل اشاره و تصریح کرد: بیست و سوم بهمن ماه پس از نماز مغرب و عشا در حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اهواز مراسم تجلیل برگزار می شود.

 

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت اهواز در بخش دیگری از سخنانش گفت: در مراسم تجلیل از طلاب برتر آزمون سراسر سه تن از طلبه های حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) به لباس مقدس روحانیت مبلس خواهند شد./9458/ت302/ب

ارسال نظرات