۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۹۶۰۳۲

ویژه نامه کلام به چاپ رسید

خبرگزاری رسا ـ ویژه نامه اعتقادی و مذهبی «کلام» با موضوعاتی پیرامون ولایت امیرالمؤمنین علیه السلام، خلافت و توطئه های پس از وفات پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و همچنین فرقه انحرافی وهابیت به دو زبان عربی و فارسی چاپ و منتشر شد.
ويژه نامه کلام

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ویژه نامه اعتقادی و مذهبی«کلام» با موضوعاتی پیرامون ولایت امیرالمؤمنین علیه السلام، خلافت و توطئه های پس از وفات پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و همچنین فرقه انحرافی وهابیت به دو زبان عربی و فارسی چاپ و منتشر شد.

حذف حی علی خیرالعمل از اذان، درنگ، دشنام به امام علی علیه السلام، رژیم سلطنتی معاویه ابن ابی سفیان، مع المستبصرین، مصحف الامام علی علیه السلام، من خطبة الغدیر و ادلة الوهابیین علی حرمة الشفاعة مطالب درج شده در این نشریه هستند.

در ستونی که با تیتر دشنام به امام علی علیه السلام درج شده است خواهیم خواند: عمر بن عبدالعزیر، یکی از خلفای اموی نقل می کند که: پدرم به هنگام خطبه خواندن، حالش عادی و به صورت مستمر ایراد سخن می کند، ولی همین که به دشنام و ناسزاگویی علی ابن ابی طالب (علیه السلام) می رسید زبانش به لکنت می افتاد و رنگ چهره اش زرد می شد.

در این باره از او پرسیدم؟ او در جواب گفت: اگر مردم آن چه را که من از فضائل و مناقب علی ابن ابی طالب (علیه السلام) می دانم بدانند دیگر احدی از ما پیروی نمی کند./شرح ابن ابی الحدید/13/221

در مطلب دیگری آمده است: خلیفه دوم پس از این که خلافت را به دست گرفت از نخستین کارهایی که انجام داد حذف عبارت «حی علی خیر العمل» از اذان بود.

در ستون درنگ، مطالبی با عنوان های مگر خلیفه اول و دوم برای قضاوت و داوری میان مردم به امیرالمؤمنین علیه السلام مراجعه نمی کردند و مگر برای نماز باران خلیفه دوم به عباس عموی پیامبر صلی الله علیه و آله متوسل نمی شد.

آیا پیامبر نمی دانست که توسل به اهل بیت شرک است که در حدیث الثقلین امت را به تمسک به قرآن و اهل بیت فرمان می دهد؟

گفتنی است، ویژه نامه اعتقادی مذهبی کلام در دو صفحه و با شمارگان هزار نسخه چاپ و میان مساجد و حسینیه های شهرستان باوی منتشر شده است./9458/ن601/ق

ارسال نظرات