۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۱۹۶۱۱۸
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی:

برخی اظهارات مسؤولان دشمنان را به طمع می اندازد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قم با بیان این‌که دشمنان سخنان مسؤولان ما را رصد می‌کنند، بر ضرورت توجه مسؤولان به سخنان و مواضع شان تأکید کرد و گفت: دشمنان از برخی سخنان و مواضع مسؤولان ما به طمع می‌افتند.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي توليت آستانه کريمه اهل بيت(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امام جمعه قم ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به جایگاه و الگو بودن قم برای شهرهای کشور، گفت: برای قم باید برنامه‌های ویژه در نظر گرفته شود.

وی با بیان این‌که برنامه‌های ملی و مذهبی ما باید انسان ساز باشد، ابراز کرد: امروز دشمنان در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند؛ از این رو نباید کاری کنیم که موجب سوء استفاده دشمنان شود.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) ادامه داد: در جشن‌ها و مناسبت‌های مذهبی باید به شعارهای انقلابی و دینی توجه کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان این‌که قم خاستگاه انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: در روایات ما نیز به شهر قم و الگو بودن آن توجه ویژه‌ای شده از این رو مسؤولان شهر نیز باید الگو باشند.

امام جمعه قم با اشاره به این‌که دشمنان سخنان مسؤولان ما را رصد می‌کنند، بر ضرورت توجه مسؤولان به سخنان و مواضع شان تأکید کرد و گفت: دشمنان از برخی سخنان و مواضع مسؤولان ما به طمع می‌افتند.

وی با تأکید بر این که برنامه‌های دهه فجر باید بر اساس حفظ کرامت مردم باشد، ابراز کرد: در دهه فجر باید تبیین ولایت فقیه و مواضع انقلابی در اولویت باشد.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با بیان این که دهه فجر باید به اتحاد و همدلی ملت ما بیفزاید، اظهار کرد: این اتحاد و همدلی مردم باید قابل مشاهده برای دشمنان باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات هسته‌ای، خاطرنشان کرد: رهبری فرمودند؛ ما از مذاکره فرار نمی‌کنیم ولی قرار نیست از شرف و ارزش‌های خود بگذریم؛ در تعامل با دنیای خارج به خوش‌آمد دیگر کشورها نمی‌اندیشیم و اصول اسلامی و انقلابی خود را مد نظر قرار می‌دهیم.

امام جمعه قم بیان کرد: در همه برنامه‌ها و جشن‌های ملی و مذهبی باید به مسأله تولی و تبری توجه کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های صدا و سیما در ایام دهه فجر، ابراز کرد: صدا و سیما برنامه‌های انقلابی و مؤثری را در این ایام تولید می‌کند و این برنامه‌ها در قم درخشندگی بیشتری دارد./927/پ202/ج

ارسال نظرات