۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۹۶۲۰۷
نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی اصفهان:

رشد روزافزون علمی ایران موجب ترس دشمنان شده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کوچک زاده با اشاره به اهمیت بازگویی دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی گفت: بیشتر از نعمت های مادی و دنیوی باید به دستاوردهای معنوی و دینی انقلاب اسلامی پرداخت که زنده شدن نهضت حفظ و قرائت قرآن از مهم ترین این دستاوردها است.
حجت الاسلام کوچک زاده،مسؤول کميته روستايي دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام مجتبی کوچک زاده، رییس کمیته روستایی و عشایر ستاد دهه فجر استان اصفهان، امروز در مصاحبه مطبوعاتی رادیویی و تلویزیونی ستاد دهه فجر و مسؤولین کمیته های این ستاد ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیار زیادی داشته است که باید به بازگویی آنها پرداخت.

 

حجت الاسلام کوچک زاده در ادامه افزود: با توجه به آیات قرآن یادآوری نعمات موجب افزونی و ارزشمندی آنها می شود، در بازگویی دستاوردها و رهاوردهای انقلاب اسلامی نیز باید با همین رویکرد پیشرفت ضمن این که فقط نباید به دستاوردهای مادی انقلاب پرداخت بلکه باید به دستاوردهای معنوی و دینی انقلاب اسلامی نیز به خوبی پرداخت و آنها را برای مردم بازگو کرد.

 

وی با اشاره به این که پیش از انقلاب معنویات و مقدسات بسیار در حاشیه بودند و نادیده گرفته می شدند گفت: احیای نهضت حفظ و قرائت قرآن کریم، برگزاری مراسم معنوی اعتکاف که جوانان استقبال بسیار خوبی از آن کرده اند، نمازهای جماعت و جمعه در سراسر کشور، برگزاری مراسم ادعیه، رونق مساجد و محافل فرهنگی، مدرسه سازی و سواد آموزی از مهم ترین دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان خاطرنشان کرد: نهضت تولید علم که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است پس از انقلاب بسیار رونق و پیشرفت پیدا کرده است و همین پیشرفت هایی علمی باعث شده است که دشمنان به وحشت افتاده و همواره از پیشرفت های علمی ایران با هراس و ترس یاد می کنند.

 

حجت الاسلام کوچک زاده با اشاره به دستاوردهای مهم کشور در عرصه تولید علم و صنایع نظامی و دفاعی تصریح کرد: تولید علم در کشور ما بسیار رشد چشمگیری داشته است ضمن این که دستاوردهای نظامی و دفاعی بسیار خوب و پیشرفته کشور موجب شده تا دشمنان اسلام و انقلاب به وحشت افتاده و سعی در جلوگیری از این پیشرفت ها داشته باشند./939/پ202/ب

ارسال نظرات