۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۱۹۶۲۹۵
نماینده ولی فقیه در ایلام:

رسالت حوزه های علمیه مبارزه با جنگ نرم دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در ایلام، رسالت حوزه های علمیه در برهه کنونی را مبارزه با جنگ نرم دشمنان عنوان کرد.
رسالت حوزه های علمیه مبارزه با جنگ نرم دشمنان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین لطفی، امام جمعه ایلام در نشست هم اندیشی و سیاست گذاری توسعه حوزه علمیه استان، توسعه حوزه های علمیه و تربیت جوانان مومن و متعهد برای تبلیغ دین را یکی از اهداف دین مبین اسلام عنوان کرد.


وی، جذب نیروهای نخبه وتقویت مراکزعلمی حوزوی را از مولفه های فرهنگی انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: جذب جوانان به سمت این مراکز می تواند مانع از تبلیغات مسموم دشمنان ایران و ضربه زدن به اعتقادات ملت شود.


امام جمعه ایلام، افزود: با توجه به آغازثبت نام حوزه های علمیه از اول اسفند ماه امید است برای جذب جوانان به سمت این مراکز امکانات مناسبی در نظر گرفته شود.


حجت الاسلام والمسلمین لطفی، در پایان از خیرین برای توسعه و تقویت مراکز علمی حوزه های علمیه دعوت کرد.


نماینده ولی فقیه در ایلام، ترویج فرهنگ صحیح مصرف را یکی از مولفه ها و راهکار های اصلی اقتصاد مقاومتی برشمرد.


حجت الاسلام والمسلمین لطفی اظهار کرد: فرهنگ بهینه مصرف باید در بین اقشار مختلف مردم و دستگاه های مختلف اجرایی و فرهنگی نهادینه شود.


وی، با بیان اینکه تکیه بر تولیدات داخلی یکی دیگر از راهکاری اقتصاد مقاومتی است، افزود: هر چه تولیدات خود را در زمینه های مختلف بیشتر کنیم به طور قطع در برابر تحریم های دشمنان خودمان را نیز بیشتر نشان خواهیم داد.


امام جمعه ایلام، بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با اعمال تحریم ها علیه ملت ایران می خواهند به اهداف سیاسی خود دست یابند اما با مقاومت مردم این توطئه ها نیز خنثی خواهد شد.


حجت الاسلام والمسلمین لطفی، در ادامه از اعضای شورای فرهنگ عمومی استان خواست توجه به ظرفیت های تولید علم، اشتغال جوانان استان را مورد توجه جدی قرار دهند.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، همچنین ضمن گرامیداشت سالروز ورود تاریخی امام(ره) و یوم الله 22 بهمن، ابراز کرد: راهپیمایی 22 بهمن سال جاری از ویژگی خاصی برخوردار بوده و ملت سلحشور ایران هر وقت بحث تهدید به میان می آید به لحاظ کمی و کیفی در راهپیمایی ها با حضور گسترده جواب دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.


حجت الاسلام والمسلمین لطفی، ابراز کرد: برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر بازتاب جهانی و تاثیر گذاری در معادلات سیاسی و جایگاه عزتمند انقلاب اسلامی خواهد داشت و همه باید نسبت به حضور در این راهپیمایی عنایت ویژه ای داشته باشند.


وی، در پایان با اشاره به اینکه مصوبات شورای فرهنگی عمومی استان باید به طور جدی پیگیری شود، خاطرنشان کرد: این مصوبات را جدی گرفته و اقداماتی که شده و پیشنهاداتی که ارائه می شود در میدان عمل اجرایی شوند./901/پ202/ب

ارسال نظرات