۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۹۶۲۹۸
با حضور آیت‌الله جوادی آملی؛

جشنواره ملی ملکوت 8 اسفند پایان می‌یابد

خبرگزاری رسا، دبیر اجرایی جشنواره ملی ملکوت گفت: جشنواره ملی ملکوت هشتم اسفند با حضور آیت‎ جوادی آملی در قم به کار خود پایان می‌دهد.
جشنواره ملي ملکوت

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست مشترک اعضای برگزارکننده جشنواره ملی ملکوت هشتم بهمن ماه با حضور نمایندگان سازمان فعالیت‎های قرآنی دانشگاهیان کشور و بنیاد علوم وحیانی اسراء در قم برگزار شد.


درابتدای این نشست حمیدرضا یونسی، دبیر اجرایی جشنواره ملی ملکوت گفت: 30 دی‌ مهلت ارسال آثار به پایان رسید و کار داوری و ارزیابی آثار آغاز شد که جمع‌بندی اولیه مقالات تا 10 بهمن به اتمام می‌رسد.


وی با بیان اینکه پنجشنبه هفته آینده قرعه‌کشی بین شرکت‌کنندگان این طرح ملی برگزار می‎شود، افزود: 186 هزار نفر در فرآیند جشنواره شرکت کردند و در بخش آثار مکتوب ‌310 مقاله به جشنواره ارسال شده است.


شرکت 125 هزار نفر در بخش پیامکی
یونسی عنوان کرد: در بخش وبلاگ‌نویسی 347 وبلاگ در جشنواره حضور یافت که در بخش داوری این وبلاگ‎ها از کارشناسان خبره این حوزه استفاده شده است، همچنین در مجموع 124 هزار نفر در مسابقه پیامکی جشنواره ملکوت شرکت کرده‎اند.


وی گفت: تاکنون پنج نشست تخصصی استانی ویژه جشنواره ملی ملکوت برگزار شده است و مجموعه‎های استانی نیز همکاری خوبی برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره داشته‎اند.


دبیر اجرایی این جشنواره بیان کرد: جشنواره ملی ملکوت با همکاری سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و موسسه اسراء همچنین نهادهای دیگر اجرایی، فرهنگی و علمی برگزار می‎شود.


وی در ادامه تأکید کرد: خوشبختانه این جشنواره به یک طرح ملی با رویکردهای گسترده فرهنگی و آموزشی مبدل شده و قرار است به مدت 10 سال برگزار شود.


یادآور می‌شود، جشنواره ملی ملکوت هشتم اسفندماه با حضور آیت‌الله جوادی آملی در قم برگزار می شود./916/د102/ع

ارسال نظرات